Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Fikk en omplasseringskatt for snart tre uker siden. Fikk beskjed om å vente fire uker med å slippe den ut. Da hun kom gikk hun og gjemte seg når vi åpnet døra. Men nå virker hun desperat etter å gå ut. Kanskje det betyr at hun er klar? Har en stor lukket takterrasse og lurer på om jeg kanskje skal slippe henne litt ut der nå, slik at hun blir vant til lukter og lyder? Hun er snart ett år gammel og jeg tror at hun har vært ute tidligere. Anonymous poster hash: ff633...90b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hvis den ikke er kastrert er det nok derfor(kåt), hvis den er kastrert er den nok bare rastløs. Ville ventet likevel, og begynt med å ha den ute mens du er ute og ta den med inn etter en stund. Anonymous poster hash: c2ec3...db3
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hun er kastrert. Hun løper som en gal fra vindu til vindu og jakter på skjærer utenfor. Anonymous poster hash: ff633...90b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Helt normalt, det gjør ene min også. De bare leker, sunt for dem det:) Anonymous poster hash: c2ec3...db3
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Helt normalt, det gjør ene min også. De bare leker, sunt for dem det:) Anonymous poster hash: c2ec3...db3 Ja, jeg vet det, men jeg tenker at det må være bedre å jakte på ordentlig. Anonymous poster hash: ff633...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå