Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 har en følelse av at babyen roter rundt veldig langt ned nå.langt ned i bekkenet. i går hadde jeg kynnere nesten konstant, men var ikke spesielt vonde. nå har jeg begynt å få vondt i underlivet. nesten som når man får vondt der når man har mensen. har barn fra før, men de er store så jeg husker ikke: ) Er det noen her som har hatt det slik, og hvor lenge etterpå ble babyen født?? har lenge hatt stikkninger i underlivet. nå føles det litt annerledes.. Anonymous poster hash: 226a7...0d0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Det lengste svangerskapet jeg har hatt er til uke 34 Så jeg vet ikke Masse lykke til Anonymous poster hash: 64466...641
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 har en følelse av at babyen roter rundt veldig langt ned nå.langt ned i bekkenet. i går hadde jeg kynnere nesten konstant, men var ikke spesielt vonde. nå har jeg begynt å få vondt i underlivet. nesten som når man får vondt der når man har mensen. har barn fra før, men de er store så jeg husker ikke: ) Er det noen her som har hatt det slik, og hvor lenge etterpå ble babyen født?? har lenge hatt stikkninger i underlivet. nå føles det litt annerledes.. Anonymous poster hash: 226a7...0d0 Modning? Hadde ikke vonde kynnere/modningsrier før uke 38+3, babyen ble født rett før uke 39. Lykke til! Anonymous poster hash: da2d2...3ae
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 når skal man oppsøke jordmor for sånt da? vil ikke mase unødvendig og er jo ikke spesielt vondt. men er det bra liksom..hvis det er rier..og gå slik lenge?gjør de noe da på sykehuset for å sette igang etterhvert? Anonymous poster hash: 226a7...0d0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 dytter ; ) Anonymous poster hash: 226a7...0d0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har det helt likt. Nettopp over i uke 35. Håper ikke det er modning.. Ønsker hun blir der litt til. For sin egen del og for vår del. Jeg er livredd for prematur baby.. Masse lykke til. Og hold meg gjerne oppdatert:) Anonymous poster hash: 4358c...1f9
♥Nemi♥ Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har det akkurat likt:) uke 36 i dag! Hadde det tidlig med førstemann som kom lenge etter termin. Jeg må legge meg nedpå ofte, for det er så vondt i magen. Men venter til neste jm-time i uke 37 for sjekking.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 når skal man oppsøke jordmor for sånt da? vil ikke mase unødvendig og er jo ikke spesielt vondt. men er det bra liksom..hvis det er rier..og gå slik lenge?gjør de noe da på sykehuset for å sette igang etterhvert? Anonymous poster hash: 226a7...0d0 Du merker forskell på rier og kynnere. Var aldri i tvil om det når min andre fødsel startet. Kontakta føden litt sent jeg da, og kom inn på dag 3 etter modningsrier med 8 cm åpning..Det stoppa helt opp når vi kom på sykehuset, og da satte de igang riene med drypp. Men hører de som kommer inn med 3-4 cm åpning som blir sendt hjem igjen. 5 uker siden, så har fødseen friskt i minne. Anonymous poster hash: da2d2...3ae
BareMas Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 når skal man oppsøke jordmor for sånt da? vil ikke mase unødvendig og er jo ikke spesielt vondt. men er det bra liksom..hvis det er rier..og gå slik lenge?gjør de noe da på sykehuset for å sette igang etterhvert? Anonymous poster hash: 226a7...0d0 Oppsøk jordmor eller ring føden når du har spørsmål som dette. De oppfatter det ikke som mas, og svarer gjerne på det du måtte lure på, eller de tar en kontroll på deg. Det er derfor de er der Når det gjelder kynnere og modningsrier, så er det vanskelig for andre å svare på da alt slikt oppleves forskjellig. Jeg har gått med små kynnere siden uke 18, magen strammer seg, men ikke smerter. Samme opplevde jeg i første svangerskap, men da startet kynnerne senere. Modningsriene kjente jeg ikke, og etter vannet gikk ventet jeg på denne strammingen i magen sammen med en del smerte. Endte opp med kraftige mensmurringer på de siste cm'erne, kom inn på føden med full åpning og pressrier. Da var jeg 38uker på vei. Så du tar kontakt når du har behov for kyndige svar, og alle fødsler er forskjellige. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 rart man glemmer dette etter noen år..: ) kjennes nesten ut som babyen graver seg på vei ut... merkelig følelse.. kan bare ikke huske det var sånn sist.. Anonymous poster hash: 226a7...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå