Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Vel, det var kanskje en liten overdrivelse, men han gråter altså forferdelig mye. Alltid når han blir kledd av og på, når han skiftes på, og ikke minst når han får mat. Da hyler han! Generelt veldig mye misfornøyd. Han har vært sånn bestandig. Vi har vært hos allskens ulike leger og spesialister, kiropraktor og akupunktør. Dette var da han var mindre. Han ble noe bedre, men "jamrer" fremdeles mye. Det skal nevnes at han har melkeproteinintoleranse. Han er allergitestet, og det har ikke slått ut på noe annet. Søsteren hans på snart 4 var i grunn ganske lik, gråt mye, uten at vi fant ut hvorfor. Det avtok rundt 1-1,5 år, så vi antar jo at det vil skje med gutten vår også, men lillebror er hakket verre enn hva prinsesse var. Blir bare så bekymret når han gråter så mye. Vi skal til spesialist igjen i slutten av måneden, men jeg regner ikke med at han kommer til å finne noe. De sier alltid at han er en sunn og frisk gutt, og det er jo bra, men vi skulle gjerne visst hva som plager han. Han får nok MYE kos og oppmerksomhet, og blir gjerne stille så fort han blir løftet opp. Men hvis all den jamringen han produserer, er kun bortskjemthet, blir jeg virkelig imponert over standhaftigheten! Frykter at han har vondt et sted. Noen som kjenner seg igjen eller har noen tips? Anonymous poster hash: d9fe5...e30
Gjest Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Har ingen tips, men kun medfølelse. Har en slik tass jeg også. Har grått mye frem til han var 2 år og begynner å avta noe. Men er sutring ennå, om ikke så mye Noen barn er kanskje slik? Har tre andre og ingen var i nærheten av hva jeg fikk med denne unge mannen. Men kan nevne at han har reflux. Sjekket din for det?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Har ingen tips, men kun medfølelse. Har en slik tass jeg også. Har grått mye frem til han var 2 år og begynner å avta noe. Men er sutring ennå, om ikke så mye Noen barn er kanskje slik? Har tre andre og ingen var i nærheten av hva jeg fikk med denne unge mannen. Men kan nevne at han har reflux. Sjekket din for det? Takk for svar! Ja, han er sjekket for det. Vi fikk et middel av legen, og hvis det var reflux som plaget lillemann, så skulle dette middelet hjelpe. Han ble ikke bedre, så legen avskrev reflux. Takk for medfølelse, samme til deg! Jeg har jo vært gjennom dette før, så jeg vet jo at det går seg til, men jeg klarer ikke å legge vekk tanken på at han kanskje har vondt og at vi ikke klarer å hjelpe han... Sukk!HI Anonymous poster hash: d9fe5...e30
Kanutten83 Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Har ingen tips, men kun medfølelse. Har en slik tass jeg også. Har grått mye frem til han var 2 år og begynner å avta noe. Men er sutring ennå, om ikke så mye Noen barn er kanskje slik? Har tre andre og ingen var i nærheten av hva jeg fikk med denne unge mannen. Men kan nevne at han har reflux. Sjekket din for det? Takk for svar! Ja, han er sjekket for det. Vi fikk et middel av legen, og hvis det var reflux som plaget lillemann, så skulle dette middelet hjelpe. Han ble ikke bedre, så legen avskrev reflux. Takk for medfølelse, samme til deg! Jeg har jo vært gjennom dette før, så jeg vet jo at det går seg til, men jeg klarer ikke å legge vekk tanken på at han kanskje har vondt og at vi ikke klarer å hjelpe han... Sukk!HIAnonymous poster hash: d9fe5...e30 Ville bare si at å prøve medisiner mot reflux ikke er en god nok indikasjon på om man har reflux eller ikke. På min sønn funker Losec, men ikke Nexium, ei heller Gaviscon og annet man få reseptfritt. Be om å få ph-måling, spesielt siden han hyler ved mat. Ellers har jeg ikke mange råd å komme med. Sønnen vår var også en misfornøyd baby, her var det reflux, melkeintoleranse tror de, forhøyet kalsium i blodet og låsninger. Men dere har jo prøvd det meste som prøves kan ser det ut til Så gir dere heller en klem og håper det ordner seg snart Det er fælt når man frykter at barnet har det vondt og man ikke finner ut av det...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Les om utviklingssprang og The Wnder Weeks det vil forklare alt. Anonymous poster hash: 4455f...c28
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 *The Wonder Weeks Anonymous poster hash: 4455f...c28
Pratsom Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Sønnen vår var en glad og fornøyd baby, men rundt ett år ble han plutselig veldig sinna og gråt mye. Skulle ha oppmerksomhet hele tiden, men så ville ikke ha likevel. Nå er han 1 år og 5 mndr snart, og er blitt mer fornøyd igjen. Men fremdeles er det totalt krig på stellebordet og når han skal sove, pusse tenner og sånt
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Takker for svar og klem:) Anonymous poster hash: d9fe5...e30
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Vi kuttet ut alt av gluten og hvetestivelse. Ny unge løpet av tre uker Selv om det ikke vises på prøver er det hvert å prøve Anonymous poster hash: 277f3...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå