Bustetroll Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Denne uka skal jeg ha jobben til resepsjonisten i bygget. Siden det er et møte kl 9, tenkte jeg at jeg kunne ta et tog tidligere, noe jeg gjorde. Men da jeg kom til bussholdeplassen..ser jeg at bussen ikke går før 44 uansett. Jeg trodde den gikk 14! Så da ble jeg 70 kr fattigere, en kaffe, cola og juice rikere. Håper jeg våkner litt på kaffe og juice i frisk luft, fordi veska har startet morningen kl 3 og 4 de siste dagene. Med andre ord. Jeg er TRØTT! Endret 13. mai 2014 av Bustetroll
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er enda trøttere enn deg, tror jeg fordi jeg skjønner ikke hvordan en buss ikke kan gå før 44 og hvordan en veske har startet morningen kl 3 og 4, men håper uansett at vi begge våkner litt mer og får en fin dag og at du ikke trenger starte dagen så tidlig som kl 3 i morgen. Ha en fin dag, Bustetroll
skinnfilla Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Jeg bare hahaha! Du vinner prisene for trøtthet i dag;) Og den veska som starter dagen så tidlig, bør du stramme opp litt Håper du snart våkner litt;) ha en fin dag!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Forslag; legg veska igjen på jobben eller be mannen stå opp med den imorgen så du får sove til bussen som du nå vet når går
Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg må være i komatøs tilstand siden jeg slet med å holde følge på flere setninger i denne tråden Tar en kaffeskål og ønsker dere en fin tirsdag
sug lut Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg må være i komatøs tilstand siden jeg slet med å holde følge på flere setninger i denne tråden Tar en kaffeskål og ønsker dere en fin tirsdag Hvordan er formen i dag da? Bedre enn i går? Eller kanskje du faktisk ER komatøs? Du kan være Krangles egen Koma-tøs!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er bedre i dag, heldigvis! Følelsen kom tilbake i nesa utpå kvelden også, he he Merkelig hvordan de migreneanfallene kommer like overraskende før mensen hver måned så nå har jeg gått fra koma-tøs uten følelse i nesa til å bli et pms-troll over natta med mild skallebank og en uovermenneskelig craving for sjokolade...
Bustetroll Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2014 Haha.. Huff da. Vesla , så klart :-D Også bussene går 14 og 44 hver time.. Men tydeligvis ikke 8.14... :-( så var ingen vits å ta et tog tidligere. Skjønner? :-P
Gjest beef sister Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan slenge meg på gruff! Eksamen i morgen, eller, jeg har egentlig gitt opp. Gidder ikke engang å være prøve, kommer ikke til å gå uansett. 10 timer migreneanfall i natt, det verste jeg har hatt siden jeg begynte på medisinene som tar fra meg all matlyst (og alle har overlevd takket være min fjortisbror som har tatt seg av baby og til og med fått seg selv og de to andre på skolen - helt alene!). Jeg trenger sårt søvn, baby er slettes ikke enig og jeg spyr av å se på boken jeg burde lese i. Og så har jeg selvfølgelig fått mensen igjen etter fødsel.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan slenge meg på gruff! Eksamen i morgen, eller, jeg har egentlig gitt opp. Gidder ikke engang å være prøve, kommer ikke til å gå uansett. 10 timer migreneanfall i natt, det verste jeg har hatt siden jeg begynte på medisinene som tar fra meg all matlyst (og alle har overlevd takket være min fjortisbror som har tatt seg av baby og til og med fått seg selv og de to andre på skolen - helt alene!). Jeg trenger sårt søvn, baby er slettes ikke enig og jeg spyr av å se på boken jeg burde lese i. Og så har jeg selvfølgelig fått mensen igjen etter fødsel. Uææææh! Stakkars deg!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan slenge meg på gruff! Eksamen i morgen, eller, jeg har egentlig gitt opp. Gidder ikke engang å være prøve, kommer ikke til å gå uansett. 10 timer migreneanfall i natt, det verste jeg har hatt siden jeg begynte på medisinene som tar fra meg all matlyst (og alle har overlevd takket være min fjortisbror som har tatt seg av baby og til og med fått seg selv og de to andre på skolen - helt alene!). Jeg trenger sårt søvn, baby er slettes ikke enig og jeg spyr av å se på boken jeg burde lese i. Og så har jeg selvfølgelig fått mensen igjen etter fødsel. Sender over sympati, god bedringstanker og klem!
sug lut Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan slenge meg på gruff! Eksamen i morgen, eller, jeg har egentlig gitt opp. Gidder ikke engang å være prøve, kommer ikke til å gå uansett. 10 timer migreneanfall i natt, det verste jeg har hatt siden jeg begynte på medisinene som tar fra meg all matlyst (og alle har overlevd takket være min fjortisbror som har tatt seg av baby og til og med fått seg selv og de to andre på skolen - helt alene!). Jeg trenger sårt søvn, baby er slettes ikke enig og jeg spyr av å se på boken jeg burde lese i. Og så har jeg selvfølgelig fått mensen igjen etter fødsel. Stakkar, det høres fryktelig ut. Du har i hvert fall opprinnelig et godt hode, når det er migrenefritt - det er jo noe...
Gjest beef sister Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan slenge meg på gruff! Eksamen i morgen, eller, jeg har egentlig gitt opp. Gidder ikke engang å være prøve, kommer ikke til å gå uansett. 10 timer migreneanfall i natt, det verste jeg har hatt siden jeg begynte på medisinene som tar fra meg all matlyst (og alle har overlevd takket være min fjortisbror som har tatt seg av baby og til og med fått seg selv og de to andre på skolen - helt alene!). Jeg trenger sårt søvn, baby er slettes ikke enig og jeg spyr av å se på boken jeg burde lese i. Og så har jeg selvfølgelig fått mensen igjen etter fødsel. Stakkar, det høres fryktelig ut. Du har i hvert fall opprinnelig et godt hode, når det er migrenefritt - det er jo noe... I dette tilfellet er nok ikke hodet der jeg vil at det skal være, migrenefritt eller ei, så migrenen skal ikke alene få skylden. Kan heller skylde på mitt utsettelsesgen.
*Miss Marple* Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Huff, her var det mye gruff! (Og litt galgenhumor med et stuptrøtt Busketroll). Oppmuntrende (av de gode slaget, ikke irriterende) vibber sendes deres vei. Litt gruff her også, sånn apropos migrene. Midi kom hjem fra skolen i dag med synsforstyrrelser og manglende sidesyn. Etter en liten stund satte en forferdelig hodepine inn og hun tålte ikke ys fra hverken vindu eller skjermer Jeg har aldri hatt migrene selv, men syns dette minnet skummelt om symptomer jeg har lest om? Hun tok en paracet og la seg og nå er den verste smerten borte, men hun har fremdeles verk. Krysser fingrene for at det bare var en heftig reaksjon på at alle tentamener og heldagsprøver er over. Dere som er plaget med migrene, hvor gamle var dere når det brøt ut? Endret 13. mai 2014 av *Miss Marple*
Gjest beef sister Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Huff, her var det mye gruff! (Og litt galgenhumor med et stuptrøtt Busketroll). Oppmuntrende (av de gode slaget, ikke irriterende) vibber sendes deres vei. Litt gruff her også, sånn apropos migrene. Midi kom hjem fra skolen i dag med synsforstyrrelser og manglende sidesyn. Etter en liten stund satte en forferdelig hodepine inn og hun tålte ikke ys fra hverken vindu eller skjermer Jeg har aldri hatt migrene selv, men syns dette minnet skummelt om symptomer jeg har lest om? Hun tok en paracet og la seg og nå er den verste smerten borte, men hun har fremdeles verk. Krysser fingrene for at det bare var en heftig reaksjon på at alle tentamener og heldagsprøver er over. Dere som er plaget med migrene, hvor gamle var dere når det brøt ut? Det høres dessverre ut som migrene, men det behøver ikke å bety at hun kommer til å bli særlig plaget, er hun heldig slipper hun også med den ene gangen (eller opplever at neste anfall først kommer om ti år). Hvis det fortsetter og anfallene er svært smertefulle (jeg ville unngått å ta medisiner hvis man kan klare det uten), lønner det seg å gå til legen for å få anfallsmedisin. Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men siden du snakker om heldagsprøver og alt det der, regner jeg med at hun er tenåring. Det er ikke uvanlig å få sine første anfall da. Jeg har hatt diagnosen siden jeg bare var noen år gammel, så jeg har ingen erfaring med å ha fått det i tenårene selv, men jeg vet at det er svært vanlig og kjenner flere som har fått diagnosen da. Mange kan også oppleve bedring med årene.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Dere som er plaget med migrene, hvor gamle var dere når det brøt ut? Jeg fikk første anfallet når jeg gikk på ungdomsskolen. Som beef sister sier så kan det være et engangstilfelle, eller at anfallene kommer sjeldent Jeg fikk mye hyppigere før, men etter graviditeten begynte jeg kun p få det et par dager før mensen. God bedring til midi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå