Gå til innhold

Mottatt jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jobbjakt og har søkt på en jobb jeg har veldig lyst på. Jeg har fått en mail nå som bekrefter at de har mottatt søknaden min, og at de tar kontakt med aktuelle kandidater etter søknadsfristen er gått ut.

Hva kan jeg skrive tilbake som viser at jeg er veldig interessert? Eller burde jeg droppe det?

Anonymous poster hash: 2194a...58c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger du ikke gjøre!

Anonymous poster hash: 76436...123
Skrevet

Nei, nei, nei!! Ikke svar på den mailen.

Du bør ha klart å få frem at du er interessert i søknaden. Sender du e-post nå, virker du desperat.

Anonymous poster hash: a3235...293

Skrevet

Ok, takk :)

Hi

Anonymous poster hash: 2194a...58c
Skrevet

Ville ikke svart på den første. Jeg endte opp med å aldri bli kalt inn til intervju. Fikk avslagsmail, og sendte da tilbake en takkemelding for rask tilbakemelding, og at de kunne ta kontakt dersom det oppsto behov for tilkallingsvikarer eller sommervikarer. 2 uker senere ringte de meg og tilbydde meg en vikarstilling for en mann som skulle i pappaperm. Enden på visa ble at jeg også fikk den jobben jeg originalt søkte på ettersom hun som fikk den først ikke kom seg forbi prøvetiden.

Anonymous poster hash: afac1...14d

Skrevet

Du kan for eksempel sende en Mail og be om utvidet søkerliste. Da ser du jo også hvor mange andre som er søkt, pluss kompetansen deres.. :)

Anonymous poster hash: 38330...05d

Skrevet

Du kan for eksempel sende en Mail og be om utvidet søkerliste. Da ser du jo også hvor mange andre som er søkt, pluss kompetansen deres.. :)

Anonymous poster hash: 38330...05d

Dette må du ikke finne på å gjøre dersom det er en privat bedrift, de vil bare storflire av deg.

Er det offentlig derimot, kan du fint be om det.

Anonymous poster hash: 502ec...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...