Gå til innhold

Word roter til oppgaven... hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er offisielt krise i heimen. Et eller annet har skjedd med den fila som jeg fikk fra veileder, et eller annet er rart med marger og oppsett på sida, sånn at det som var over 80 sider hos meg, nå plutselig er blitt til rundt 60. Når jeg ser på ordtelling, så ligger det på det samme, og jeg har sammenlignet avsnitt osv, de like, men av en eller annet grunn så går de ikke overens. Jeg mistenker at veileder har en annen versjon av word og har brukt et annet oppsett. FIlene tåler ikke å klippes og limes fra den ene til den andre. Jeg skjønner ikke dette her. Jeg har ikke trøket 20 sider! Puh... Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan veileder ha justert margene til å stemme med Cambridge oppsett? Isåfall er margene 1,5 på begge sidene, 2 på toppen og 1 i bunn.

Borsett fra dette vet jeg ikke hva som kan ha skjedd, men skjønner ikke at hele 20(!) sider har blitt "borte"

Skrevet

Det er et eller annet som er feil med målene, om du skjønner, den skalaen går mye lenger på det jeg fikk fra veilederen. HUff, jeg forstår ikke...  Mannen skulle i alle fall hjelpe meg. 

Skrevet

Ok krysser fingrene for at det løser seg! :-)

Skrevet

Det totale oppgavehelvete - stakkar deg. Kan det hjelpe om du tar "lagre som" og velger en annen word-utgave (dvs den du skrev i)? Funker det ikke kan du jo bare forkaste den utgaven. Eller noe i topp- og bunntekst? Masse masse kryssing av fingre her.

Skrevet

Krysser alle fingre og tær! Kjente jeg fikk røde flekker på halsen og høy puls bare av å tenke på deg! Heia heia heia snart i mål!

Skrevet

Det viste jeg å være såre enkelt: layouten var av en eller annen grunn ikke satt til A4,slik den skulle. NÅ er den det og vi er tilbake til normalt sidetall. Puh. Nå kan jeg stresse videre på vanlig vis. 

Skrevet

PUH! Nå ble jeg letta. Turte ikke skrive noe tidligere i redsel for i jinxe det for deg for word og meg er ikke venner...

Lykke, lykke til med siste innspurt!

Skrevet

Kjente som amandine, at dette ble i meste laget bare å tenke på. Fint at du fant ut av det. Tvi tvi med finpussen!

Skrevet

Mannen min redder rumpa mi denne gangen og. Jeg hadde faktisk vært sørgelig fortapt uten ham.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Nå kjente jeg det ble varmt i topplokket her! Veldig godt at det løste seg- hurra for mannen!

Skrevet

Det er verste følelsen- og så deilig at det fikset seg! Snart i mål nå!

Noen ganger er menn gode å ha altså! Eller ganske ofte:) (Selv om det akkurat i dag er helt ok å være hjemme alene med de små... Han 'hobbyer' og jeg får være pms-sur i fred)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...