Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg skal på telttur alene med sønnen min på 2,5 år å har tenkt at det kommer til å gå helt fint. Men hva om jeg må på do om natten da?Vekker jeg barnet å tar han med? Syns det er skummelt å la han ligge igjen i teltet å sove mens jeg er på do,tenk om noe skulle skje da,eller at han våkner å blir redd. Ikke lett å være alene på camping gitt Anonymous poster hash: 4b25b...928
...gull... Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Jeg var når sønnen va 2,5 i fire dager i Sverige. Gikk veldig fint, og vi hadde det veldig gøy. Jeg går på do om kvelden og greier fint å holde meg om jeg må på do om natta, så jeg syntes ikke det var noe problem. Fordelen med å dra på teltferie er jo at man står så fritt til å velge hvor lenge man vil være på tur, og hvor langt og alt. Sønnen, nå på 45 år, snakker fremdeles om teltturen vi hadde
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg tisser en plass bak teltet på natten. Føler ikke for å gå fra barna. De aller fleste andre ligger i sine telt så jeg har ikke blitt oppdaget. Anonymous poster hash: c902c...4a0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg tisser en plass bak teltet på natten. Føler ikke for å gå fra barna. De aller fleste andre ligger i sine telt så jeg har ikke blitt oppdaget. Anonymous poster hash: c902c...4a0 Nei jeg føler heller ikke å gå fra han sent på kvelden derfor jeg lurte på hva dere andre gjorde. For om jeg går på do når han legger seg klokken 8,så må jeg garantert på do igjen før natten er over. Anonymous poster hash: 4b25b...928
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Tja minste var nesten 4 år når vi reiste til Kroatia på telttur første gang med barn. Vi var 2 voksne, men går sammen på do når vi pusser tenner. Vi lå ganske nær sanitæranlegget så tenkte ikke over det. Sjekket at de sov før vi gikk og prøvde å ikke drøye tiden for masse. Nå er minste snart 7 år og vi reiser med campingvogn, da pusser vi tennene der og går på do om nettene i vogna.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan jo sikkert be om å få ligge nærmt toalettet da. Å kan jo ta babycallen så jeg hører visst han skulle våkne. Har sånn babycall at jeg kan snakke til han,det er jo greit visst han skulle våkne,for han pleier å sovne igjen så fort han hører stemmen min. Anonymous poster hash: 4b25b...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå