Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1
Gjest Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Tro meg... det er nok av "Free Willy`s" på stranda, så du føler deg garantert tynn uansett i forhold
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg også sliter med vekta, og skal til syden, rene hvalrossen føler jeg meg som. Men nå skal jeg prøve noen nyen slanketabletter jeg har fått tak i på apoteket, dette er siste krampetrekk X L medical appetite reducer heter de. Kjenner mange som har gått ganske mye ned i vekt på de, så gir de en sjangse. Litt dyr, men det får våge seg. Anonymous poster hash: 87c0d...db3
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Sist jeg var i "syden" veide jeg 115 kg. Og tro meg, jeg var en av de virkelig lekre. Så fryktelig mange rosiner i 70årene og trillrunde tenåringer. Jeg gikk i bikini og ble plystra på, så fint lite til sylfider med tanga og sprettpupper. De aller fleste var vanlige damer med strekkmerker, ammepupper, forsømt bikinilinje og låvedørrumper.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor reiser du til syden? Jeg reiser til syden for å kose meg sammen med familien min. Jeg er sammen med mann og barn på stranden, og på restauranten. Både mann og barn har sett meg naken før, så det er ikke så spennende for dem. Alle de andre gir jeg blaffen i, for jeg har ingen planer om å imponere noen. Jeg skal ikke komme hjem med en annen mann en den jeg hadde når jeg kom, så da velger jeg å kose meg uten å tenke over kamelmagen min God tur, nyt solen, og vær glad i deg selv og selskapet ditt! Anonymous poster hash: d9401...4b6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Drit i det og kos deg! Som andre sier her, det er mye rart å se på og de bryr seg virkelig ikke om hva andre mener! Hva med en tankini med hold in og en lekker strandtunika utenpå? Stell godt med deg selv, skrubb huden, litt selvbruning, lakk tærne i en frisk farge og få deg noen glamorøse solbriller! Anonymous poster hash: 5c772...a62
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1 Ja GUUUURI så lekker du hadde blitt om du gikk ned 2 kg.... Hallo, dersom du er som en bolledeig i bikini er du lengt mer enn 2 kg overvektig. Er du kun 2 kg overvektig, da er di IKKE en bolledeig i bikini. Da prenger du hjelp på det psykiske plan ikke det fysiske. 2 kg.... hallo............ Anonymous poster hash: 54967...a1c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1 Ja GUUUURI så lekker du hadde blitt om du gikk ned 2 kg.... Hallo, dersom du er som en bolledeig i bikini er du lengt mer enn 2 kg overvektig. Er du kun 2 kg overvektig, da er di IKKE en bolledeig i bikini. Da prenger du hjelp på det psykiske plan ikke det fysiske. 2 kg.... hallo............ Anonymous poster hash: 54967...a1c Les innlegget, hun har bare klart å gå ned 2 kg, er ikke 2 kg overvektig Anonymous poster hash: cc026...cc3
mylittlecat Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1 Ja GUUUURI så lekker du hadde blitt om du gikk ned 2 kg.... Hallo, dersom du er som en bolledeig i bikini er du lengt mer enn 2 kg overvektig. Er du kun 2 kg overvektig, da er di IKKE en bolledeig i bikini. Da prenger du hjelp på det psykiske plan ikke det fysiske. 2 kg.... hallo............ Anonymous poster hash: 54967...a1c Foreslår at du tar på deg brillene og leser en gang til! Herregud hva det er mulig å misforstå... HI, som andre sier her; du er ikke alene, prøv å kose deg isteden for å fokusere på hvordan du ser ut.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Sist jeg var i "syden" veide jeg 115 kg. Og tro meg, jeg var en av de virkelig lekre. Så fryktelig mange rosiner i 70årene og trillrunde tenåringer. Jeg gikk i bikini og ble plystra på, så fint lite til sylfider med tanga og sprettpupper. De aller fleste var vanlige damer med strekkmerker, ammepupper, forsømt bikinilinje og låvedørrumper.Hvor var du da??? Greit at det er mye hengepupper og litt strekkmerker her og der, men med 115 kg er det ikke mange steder man er blant de lekre vil jeg tro.. Anonymous poster hash: 52c77...9a4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Sist jeg var i "syden" veide jeg 115 kg. Og tro meg, jeg var en av de virkelig lekre. Så fryktelig mange rosiner i 70årene og trillrunde tenåringer. Jeg gikk i bikini og ble plystra på, så fint lite til sylfider med tanga og sprettpupper. De aller fleste var vanlige damer med strekkmerker, ammepupper, forsømt bikinilinje og låvedørrumper. Dette har jeg vanskelig for å tro. Var det ikke du som var så heit i bunad også? Tror du trenger en reality check! Anonymous poster hash: 80f20...95f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Det finnes mennesker i alle mulige fasonger, og det var langt mellom de perfekte da jeg var i Syden iallefall. Syntes faktisk det var litt befriende at jeg ikke var den eneste med hengemage etter keisersnitt og strekkmerker på hoftene. Trodde før jeg reiste at alle skulle være perfekte med silikonpupper og flat mage, men så ikke mange av dem. Kos deg og slapp av. Anonymous poster hash: 448cc...914
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1 Ja GUUUURI så lekker du hadde blitt om du gikk ned 2 kg.... Hallo, dersom du er som en bolledeig i bikini er du lengt mer enn 2 kg overvektig. Er du kun 2 kg overvektig, da er di IKKE en bolledeig i bikini. Da prenger du hjelp på det psykiske plan ikke det fysiske. 2 kg.... hallo............ Anonymous poster hash: 54967...a1c haha. Les hva hun skriver før du klikker i vinkel. Gå å få deg et ligg. Anonymous poster hash: b29c0...cc6
MrsMilla Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 De andre er ikke akkurat noen fruktfat de heller. Ha på deg hva du vil, og kos deg med familien din!
ærlig talt Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Når jeg vandrer rundt i bikini har jeg mer enn nok med mine egne valker om jeg ikke skal legge merke til andres Kos deg i syden, og tenk at andre har nok med sitt
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Hadde samme tanker som deg før forrige sydentur, men vet du hva det viktigste er å bære kiloene med stolthet når de først er der. Din indre gudinne som skal skinne igjennom til familien din . Å gå ned i vekt er et lengre prosjekt og dreier seg om andre ting enn å se fin ut i bikini en ukes tid Fint med før-bilder som man er solbrun på Anonymous poster hash: 7bda0...130
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 føler litt av gleden forsvinner med turen når jeg ikke kan gå med de klærne jeg ønsker og føle meg som en bolledeig i bikini ....jeg har bare klart å gå ned 2 kg ... Anonymous poster hash: ae5ec...6f1 Ja GUUUURI så lekker du hadde blitt om du gikk ned 2 kg.... Hallo, dersom du er som en bolledeig i bikini er du lengt mer enn 2 kg overvektig. Er du kun 2 kg overvektig, da er di IKKE en bolledeig i bikini. Da prenger du hjelp på det psykiske plan ikke det fysiske. 2 kg.... hallo............ Anonymous poster hash: 54967...a1c Bedre å være overvektig enn mentalt ustabil. Hallo. Anonymous poster hash: 77416...76d
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor reiser du til syden? Jeg reiser til syden for å kose meg sammen med familien min. Jeg er sammen med mann og barn på stranden, og på restauranten. Både mann og barn har sett meg naken før, så det er ikke så spennende for dem. Alle de andre gir jeg blaffen i, for jeg har ingen planer om å imponere noen. Jeg skal ikke komme hjem med en annen mann en den jeg hadde når jeg kom, så da velger jeg å kose meg uten å tenke over kamelmagen min God tur, nyt solen, og vær glad i deg selv og selskapet ditt! Anonymous poster hash: d9401...4b6 Reiser jo for å kose meg, men vil være tynn for min egen del, byr meg ikke om hva andre mener, jeg vil bare føle meg vel HI Anonymous poster hash: ae5ec...6f1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Hadde samme tanker som deg før forrige sydentur, men vet du hva det viktigste er å bære kiloene med stolthet når de først er der. Din indre gudinne som skal skinne igjennom til familien din . Å gå ned i vekt er et lengre prosjekt og dreier seg om andre ting enn å se fin ut i bikini en ukes tid Fint med før-bilder som man er solbrun på Anonymous poster hash: 7bda0...130 Det er bare det at jeg er så sjelden i syden, er 5 år siden sist, kanskje det blir 5 år til neste gang ...det var vanskeligere å gå ned i vekt enn jeg trodde. Anonymous poster hash: ae5ec...6f1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 Sist jeg var i "syden" veide jeg 115 kg. Og tro meg, jeg var en av de virkelig lekre. Jeg lurer også på hvor i verden du befant deg? Jeg har vært i tre ulike "syden'er" på nokså kort tid, og de fleste menneskene jeg så på stranda var langt mer innenfor normalen enn både deg, "rosiner" og bælfeitinger. På meg virker det som om mennesker i dag er langt mer opptatt av kropp og utseende (og helse!) enn før, og den absolutte majoriteten av dem jeg så var fine folk med relativt normal BMI. Anonymous poster hash: 65b87...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå