Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er SÅ opphengt i eksen at jeg egentlig skader meg selv mer enn det han var verdt.. Men jeg klarer ikke la være heller.. Vi har to barn sammen. Vi var sammen i 3,5 år. Vi eide hus sammen. Vi skulle egentlig gå fra hverandre for å klare oss, men etter vi flyttet fra hverandre virket det som han nøt friheten mer og mer, og til slutt så spør jeg han og venter på svar i flere dager der han sier han ikke vet om han elsker meg mer og at vi kanskje "skal finne ut av oss selv.." Likevel så klarer jeg ikke glemme han, han har spurt om vi kan ha sex og det har vi hatt.. Han har meg rundt lillefingeren og jeg klarer ikke gi slipp! Alle de gangene han skrev med andre damer mens vi var sammen.. Alle de gangene han plutselig hadde slettet flere samtaler... (?hvorfor slette samtaler om det ikke står noe upassende i de) Alle de gangene han slettet meldingene på mobilen sin.. De profilene han opprettet, og stod som singel på.. De han skrev til at han gjerne skulle kommet og knullet på.. Han stod opp med sitt eget barn 3 ganger i løpet av ETT år!! Alt han sa han skulle gjøre.. Alle de gangene han bare stakk fordi han hadde andre plasser å kjede seg enn hjemme med meg og vårt/våre barn.. Men ikke gidd å spørre om vi ville bli med.. HVORFOR KLARER JEG IKKE GI SLIPP PÅ DEN FORBANNADE DUSTEN? 2 mnd siden bruddet og jeg sliter enda.. Jeg vil bare komme meg opp av gjørma og komme meg videre.. Anonymous poster hash: 74e14...571
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 For vi styrer ikke følelser og du har barn med han, noe jeg tror vi kvinner ofte setter høyere enn det er verdt. Han har jo svikta deg og barna, logikken er det mem ikke følelsene til å komme vidre desverre. Tror du bare trenger tid å gi slipp, han har jo hatt andre interesser mens du har satsa på forholdet. Du må bearbeide met før du kommer dit da fungerer faen:-) Kunne vært jeg som skrev dette, lykke til:-) Anonymous poster hash: 18d0c...98e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Det er bare 2 mnd siden, og vi klarer ikke å styre følelser dessverre. Jeg var sammen med en i 2 år, og vi fikk ikke barn sammen. Jeg brukte 2 år på å bli ferdige med han. Selv om han ikke behandlet meg bra på slutten, og all sunn fornuft sa at jeg ville få det bedre uten han. Men følelsene var bare for sterke. Men nå er det gått litt over 2 år, og jeg har møtt en fantastisk mann, en som ikke vet hva godt han kan få gjort for meg. Som er utrolig snill, og vi har det så bra sammen. Så du må nok bare prøve å bruke tiden til hjelp, og slutt å ha sex med han. Ellers blir du aldri ferdig med han. Og han får jo i pose og sekk da, friheten sin og sex med deg. Ønsker deg masse lykke til! Anonymous poster hash: a9dc3...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå