Gå til innhold

Ser dere på Juliea på tv2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det hun som var så innmari nydelig? Hahahaha!!!!

Anonymous poster hash: b5032...ac4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne uka og? Virkelig?

Skrevet

Hvilke program?

Anonymous poster hash: 9d24b...9ce

Skrevet

Hvilke program?

Anonymous poster hash: 9d24b...9ce

tv2 norges grillmester

Anonymous poster hash: 60d26...77a

Skrevet

Jepp. Trudde faktisk hun var skikkelig pen, eller alt man har hørt av hun her inn.. må si jeg ble skuffet.

Skrevet

Og der røk hun...

Skrevet

Jepp. Trudde faktisk hun var skikkelig pen, eller alt man har hørt av hun her inn.. må si jeg ble skuffet.

Altså... Stygg er hun jo ikke, og det er jo ikke ukjent at man bruker de mest flatterende bildene av seg selv online :)

Anonymous poster hash: 65013...a34

Gjest Julia1984
Skrevet

Synes hun er kjempe søt, frisk og pen jente!

Skrevet

Hva ER det med dere som må rakke ned på andre mennesker på denne måten? Makan til oppførsel fra såkalt voksne folk- og det mødre, hvis jobb er å oppdra barna sine til å behandle andre mennesker med respekt!

Skrevet

Ja jeg ser på det, men pga at det er spilt inn på Villa Malla 😀

Anonymous poster hash: 0b2bc...c67

Skrevet

Hun ER jo vanvittig vakker. 

Anonymous poster hash: 0e713...14a
Skrevet

Hun ER jo vanvittig vakker. 

Anonymous poster hash: 0e713...14a

Syns du. Hun er ikke min type, selv om hun selvsagt ikke er stygg :)

Skrevet

Synes hun har et normalt pent utseende, og virker hyggelig og søt. Her inne fremstod hun som påståelig smellvakker isdronning som byttet menn hver uke. Som skrøt av at alle spanderte drink på henne da hun var ute slik at hun aldri betalte for sine drikkevarer, alle ansatte og foreldre i barnehagen dånte over hvor vanvittig vakker hun var, hun kunne velge og vrake mellom de beste mannfolkene og alle damer rundt var sjalu på hennes utseende.

Må si at jeg liker den virkelig Juliea mye bedre enn den hun fremstod som her inne. Folk som skryter av utseendet sitt og innbiller seg at hele verden holder pusten og ser på dem er mye mindre attraktive å omgås enn søte, oppegående girl-next-door type jenter.

Anonymous poster hash: b8b26...388
Skrevet

Jeg tror forresten at hennes profil her inne var en rolle hun spilte gjennom forumet, på samme måte som Fotballfrue fremstår som helt annet menneske på TV og i virkeligheten, enn hun gjør på bloggen. Da jeg var liten var jeg sjenert og torde absolutt ingenting. Jeg brevvekslet med et par jenter fra andre byer og fantaserte om at jeg torde å stupe fra 5 meteren, hadde masse penger, klær og leker, og var kjempepopulær da jeg i virkeligheten ikke hadde noen venner og aldri ble bedt i en eneste barnebursdag på barneskolen. Produktet som man presenterer på et forum og virkeligheten er ofte to helt forskjellige ting, og bra er det!

Skrevet

Synes hun har et normalt pent utseende, og virker hyggelig og søt. Her inne fremstod hun som påståelig smellvakker isdronning som byttet menn hver uke. Som skrøt av at alle spanderte drink på henne da hun var ute slik at hun aldri betalte for sine drikkevarer, alle ansatte og foreldre i barnehagen dånte over hvor vanvittig vakker hun var, hun kunne velge og vrake mellom de beste mannfolkene og alle damer rundt var sjalu på hennes utseende.

Må si at jeg liker den virkelig Juliea mye bedre enn den hun fremstod som her inne. Folk som skryter av utseendet sitt og innbiller seg at hele verden holder pusten og ser på dem er mye mindre attraktive å omgås enn søte, oppegående girl-next-door type jenter.

Helt enig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...