Gå til innhold

Sjokoman!! Tips til "avrusning"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt ekstremt sjokomenneske, og må ha det så og si hver dag.

Jeg er ikke overvektig, men nærmer meg 70 kg. Bah.. Buksene begynner og stramme og jeg vil se fin ut til sommeren.

Vet jo hva som skal til da.. Spiser jevnt og trutt hele dagen. 5 måltider, frukt, grønnsaker osv. Vanlig mat. Men etter middag blir jeg så fysen!

Nå har jeg mensen og, og da er det virkelig ille..

Noen som har tips, eller er i samme "situasjon"? Vil helst ned 5-6 kg, men klarer ikke å gå alle hverdager uten snop altså.. Det er å pine meg selv. Uff.. Avhengig.

Anonymous poster hash: a9f56...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tygg crom,ta dosen din til middag

Anonymous poster hash: 48190...a13

Skrevet

Hvorfor kan du ikke pine deg selv litt? 

Det dauer du ikke av, og eneste måten er jo faktisk å bare slutte.

Anonymous poster hash: dcd24...9aa
Skrevet

Hvis det er sjokoladen du fyser på (og ikke sukkeret i sjokoladen) så kan du jo gå over til virkelig mørk sjokolade. Green & Black 85 % i helsekosten er veldig god :)

Hvis du ikke blir fornøyd med mørk sjokolade er det sukkeret og ikke sjokoladen (kakaoen) du fyser på.

Ellers så ville jeg sett på det du spiser i løpet av dagen. Siden du blir så fysen på slutten av dagen har du trolig ikke greid å holde blodsukkeret ditt stabilt i løpet av dagen - og da blir man fysen.

Se på hvor mye raske karbohydrater du får i deg (brød, pasta, ris, sukker, potet, mais, frukt) og se om du kan gjøre endringer der. Noen får mer stabilt blodsukker med å heller spise tre større måltider enn fem mindre.

Uansett er det viktig at du får i deg nok riktig fett. Noen får dempet søtsug når de får i seg nok omega3.

Anonymous poster hash: 0b261...b4e
Skrevet

Kutt tvert. To kjipe uker, så er det greit.

Skrevet

Tygg tyggis med mintsmak, som extra, når du vil ha sjokolade

Anonymous poster hash: 3cc49...120

Skrevet

Takker for svar:)

Måltidene mine er jevne og gode- tror ikke jeg kan forandre noe der. Men, pine meg selv; DET burde jeg jo virkelig gjort, men det er så fælt! He he, jada jada, man må lide litt.. Skjønner det.

Men det suget.. Og det ligger jo i hodet, ikke minst.

Uff. Har bestemt meg å virkelig skjerpe meg fra onsdag. Da blir ikke uka så lang, så da tror jeg det er lettere å komme på rett spor.

Har da klart det før, men det er jo pyton:0. Liker komfort jeg, serru.

Var ute å gikk 1 time i kveld, trodde det skulle hjelpe, men nei. Spiste kvelds og greier.

Fra onsdag, DA... Er egentlig veldig motivert, men tydeligvis ikke nok. Prøver å fokusere på å trimme hvertfall, så er ikke inaktiv. Bare en liten søtmons:-) Kiloene hadde rent av om jeg hadde strammet inn på sukkeret ja!

Takk for tips! Tryggest og (läkarol) er jo ting som funker også!

Anonymous poster hash: 94c42...ae8

Skrevet

Er i samme situasjon, men her er det enda verre! Craver alt av sukker samt hvitt brød.. Spiser masse dritt og aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte!

Anonymous poster hash: 7872d...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...