Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er i en skillsmisseprosess pga dårlig kommunikasjon og noe mannen har gjort. Jeg har lenge hatt en mann i tankene, men holdt meg langt unna fordi jeg er gift. En gang vi møttes ute for flere år siden sa han at han var lei seg for at jeg var gift. Vi møttes igjen for kort tid siden, og det føles som om det "er noe" der. Men det er jo en omstendelig prosess å bli skilt og dele både bo og hjem, samt at jeg bør jo være følelsesmessig klar for et evt. nytt forhold. Spørsmålet er om jeg bor si til denne nye mannen hva jeg føler/tenker, eller bør jeg vente, og håpe at han fortsatt er singel om en stund? Jeg ville uansett sagt at om han tenkte det samme, har han ikke noen forpliktelser til å vente på meg. Anonymous poster hash: 92b89...14c
sug lut Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Vente, lande i deg sjøl og ikke dra nåtida og skilsmissen med inn i noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hvis du sier det til han tipper jeg han tar beina fatt og løper, det høres desperat ut. Anonymous poster hash: 59b35...819
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Ikke desperat, men utålmodig etter å starte livet sånn jeg nå vil ha det... Og litt redd for at han skal glippe mellom hendene på meg nå når jeg endelig har mulighet. Veldig sint på meg selv for at jeg ikke har gått før... Selv om det ikke er denne nye mannen som er årsak til at jeg går, det må jeg uansett. Men da får jeg forsøke å være tålmodig, og vente en stund. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 92b89...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå