Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei Jeg går på en Prednisolon kur, og har nå fått veldig tannverk.. Noen som vet om jeg kan ta en Ibux 400 mg? Har så vondt... Anonymous poster hash: 69019...063
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Hvor lenge varer kuren din? Er den over 1-2 uker bør du væreforsiktig med ibuprofen pga økt fare for magesår etc. Hvis du har veldig vondt og Paracet ikke hjelper alene, kan du evt prøve med 500g Paracet og 400g Ibux. Men vedvarer det, ta kontakt med legen din!! Anonymous poster hash: 69424...fc5
Stjernemagnolia Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Det kommer litt ann på hvorfor du får Prednisolone, hvor stor dose du står på og hvor lenge kuren varer. Jeg bruker Prednisolone som kurer og har gjort det over flere år men bruker ikke mer enn 20 -10 mg hver dag. Bruker fast Albyl og tar Ibux 2x200 mg eller Paralgin 500 mg ved behov ved f eks migrene, betennelser etc. Legen som har skrevet ut Prednisolone har aldri sagt jeg ikke kan bruke dette. Hva er egentlig alternativet? Har du problemer med magen kan du også kjøpe Ibux og Paralgin som stikkpiller.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Får Predisolon pga klasehodepine.. Bruker 60mg daglig og trapper gradvis ned over to uker.. Paracet-preparater har ingen virkning på kroppen min, men Ibux stikkpiller var ingen dum ide.. Får høre med apoteket imorgen.. Anonymous poster hash: 69019...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå