Kokken 81 Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Å være hysterisk når man er gravid vil jeg si en bekjent av meg tok kaka på. Jeg måtte ta igjen vinduet i bilen. Forde hun kunne puste inn eksos. Hun valgte å lavære å ta ultralyd 3d hos legen sin, Grunnet. En lesning et sted om at det var sjanser for å få stråling på baby.. Mikroskopiske sjanser, men de var der likevel. Kunne ikke spise salaten på jobben. Itilfelle den ikke var skyllt rikelig. Dama som jobber på kontor sto fint å skyllte sin egen salat på kjøkkenet vårt halve lunchen sin. Dette syns jeg er litt hysteri ja
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Å være hysterisk når man er gravid vil jeg si en bekjent av meg tok kaka på. Jeg måtte ta igjen vinduet i bilen. Forde hun kunne puste inn eksos. Hun valgte å lavære å ta ultralyd 3d hos legen sin, Grunnet. En lesning et sted om at det var sjanser for å få stråling på baby.. Mikroskopiske sjanser, men de var der likevel. Kunne ikke spise salaten på jobben. Itilfelle den ikke var skyllt rikelig. Dama som jobber på kontor sto fint å skyllte sin egen salat på kjøkkenet vårt halve lunchen sin. Dette syns jeg er litt hysteri ja Kan jo faktisk være at det har tatt veldig lang tid for denne personen å bli gravid, så hun faktisk er redd for det meste? Anonymous poster hash: d3e28...e44
Kokken 81 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2014 Hun har to barn på 6 og 3 år. Så hun er vel relativt fruktbar. Hadde jo ikke syns det var hysteri om hun hadde prøvd lenge eller hatt spontanaborter..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Ja, jøss, dette fortjente virkelig en egen tråd.....gjesp! Anonymous poster hash: a8c04...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå