Gå til innhold

Syns det er veldig merkelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen innlegg som er spesifisert hva handler om i headingen blir åpnet av 40 forskjellige men ingen har noen svar, mens innlegg om at en Paprika har lagt ned bloggen sin får uansett svar.

Er det sånn at det kun skal diskuteres useriøse og kranglete ting her/utro menn og dårlig sex? 

Er ikke dette også et forum hvor man kan få hjelp ang litt mer seriøse ting? 

Og ja, det var jeg som hadde tråden om Primolut. 

Syns det er merkelig at så mange åpnet den om de aldri hadde brukt det, samtidig var det ikke en eneste med erfaring som gad å svare.

Merker det er litt irriterende å ikke få noen erfaringer når man faktisk lurer på noe litt alvorlig, men med en gang man lager et innlegg om en blogg eller at man har vært utro og kost seg så hagler det på med svar.

Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: a3c52...a29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv da. Men jeg unngår tråder med paprika og fotball og slikt, så jeg er kanskje ikke gjennomsnitts dibberen heller. Uansett, mange ganger går jeg inn på tråder som jeg tror jeg kan svare på utfra overskriften, men så viser det seg at spørsmålet likevel ikke var helt innafor det jeg hadde kunnskap om, eller erfaring fra. Og jeg gidder ikke legge igjen en sur kommentar om å "justfuckinggoogleit" selv om jeg ikke sitter på svaret. Så da hender det at jeg er en av dem som har klikket inn, men forlater tråden like ubesvart. 

Tråden du henviser til har forøvrig gått meg hus forbi. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken tråd du henviser til, men må bare beklage: Folk åpner den sikkert fordi de er intr. i å vite svaret selv, eller bare å få en grundigere forklaring på hva du spør om.

Jeg svarer selv bare på noen helt få av trådene jeg åpner. Sorry, har jeg ikke noe fornuftig å komme med (eller tråden egentlig er helt uinteressant) svarer jeg heller ikke.

Anonymous poster hash: 22d2f...08c
Skrevet

Det er noe i det du sier, men det er også ofte litt tilfeldigheter som spiller inn.

Jeg har ingen erfaring med Primolut, men gikk inn på tråden for å se hva du spurte om likevel. Jeg synes medisinke ting er interessante, og da leser jeg trådene selv om jeg ikke har noe å bidra med. Av og til dytter jeg på tråder for folk som ikke har fått svar fordi jeg vet at det ofte er tilfeldigheter som spiller inn.

De fleste har nok ikke erfaring med det, og de som har erfaring kan ha sett tråden din, men ikke har tid til å svare med det samme. Eller det kan være mange som har erfaring som enda ikke har oppdaget tråden din.

Jeg har opplevd det samme med noen tråder, eller opplevd å bare få svar som er skrevet for å "tulle" eller provosere. Men det tror jeg også har med tilfeldigheter å gjøre, når på døgnet jeg har postet tråden, hvilken dag det er, hvem som er pålogget, om de har tid til å svare osv.

Håper du får svarene du trenger :)

Anonymous poster hash: e565b...1dd
Skrevet

Jeg vet jo at det er mange som har prøvd det preparatet jeg nevnte, og da MÅ det jo også være erfaringer. Men mulig at de ikke er her inne altså.... 

Bare så rart, når det er SÅ spesifikk overskrift og mange som har åpnet den og likevel.... Nada.

Men takk for svar :)

Skrevet

Ser den #4 :) Og takk for det!

Blir så bekymra og da er det lettere å bli forbanna også....:P

HI

Skrevet

Blir så bekymra og da er det lettere å bli forbanna også.... :P

HI

Vil tro at du er en liten hormonella i øyeblikket, og da er sinne en helt naturlig reaksjon ;)

Dyttet den andre tråden for deg, jeg :)

Om du ikke får svar så dytt den opp igjen til kvelden når folk har bedre tid til å svare :)

Og lykke til med Prosjekt Baby :D

Anonymous poster hash: e565b...1dd

Skrevet

Tusen takk, du er veldig snill <3

Jepp hormonella er jeg helt klart! 

Takk, men jeg har faktisk brukt de for å få orden på systemet pga blødningsforstyrrelser. Ingen baby i sikte ennå (om jeg ikke er preggis allerede da)....:P

HI

Skrevet

Blir så bekymra og da er det lettere å bli forbanna også....:P

HI

Skjønner at du er bekymret, men du kan da ikke hisse deg opp over å ikke få svar på et anonymforum!

Det er ikke svarplikt på tråder man går inn på. Noen ganger kjeder man seg og klikker på nærmest alt, noen gange tror man at man kan svare, men så er spørsmålet av en annen art en man trodde, noen ganger har man samme problem og håper at noen har gode råd - og noen ganger gidder man ikke.

Anonymous poster hash: a0560...9f1

Skrevet

Blir så bekymra og da er det lettere å bli forbanna også.... :P

HI

Skjønner at du er bekymret, men du kan da ikke hisse deg opp over å ikke få svar på et anonymforum!

Det er ikke svarplikt på tråder man går inn på. Noen ganger kjeder man seg og klikker på nærmest alt, noen gange tror man at man kan svare, men så er spørsmålet av en annen art en man trodde, noen ganger har man samme problem og håper at noen har gode råd - og noen ganger gidder man ikke.

Anonymous poster hash: a0560...9f1

Godt poeng, for all del.

Det er bare så frustrerende da å se alt annet ræl folk gidder å svare på.

Føles som om det kun er for underholdningsverdi og det er jo synd når man håper på noe annet :)

HI - ikke fullt så frustrert lenger

Skrevet

Men slik er det vel på alle forum, har jeg inntrykk av?

Jeg gikk inn og kikket på innlegget ditt, men siden jeg ikke har brukt primolutt av samme grunn som deg kunne jeg ikke svare på det du lurte på.

Og jeg ser ikke poenget med å svare når jeg ikke kan svare på det du spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...