HeltAnonym Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hva skal dere spise på 17 mai? Mat og dessert:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Hva skal dere spise på 17 mai? Mat og dessert:) Her blir det servert: Rømmegraut, spekemat, vannkringle og flattbrød, laks og eggerøre, roastbeef, heimelaga potesalat, hakka lauk og pølser i brød til borna. Brus/ saft/ melk/ juice/ kaffi å drikke Tenkte å lage oreokake til kvelden, får se om eg gidd. Pleier ikkej å ha nokon anna dessert enn is i byen i løpet av dagen Anonymous poster hash: c8679...b2d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Lapskaus Anonymous poster hash: f6fc1...25b
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg aaaaner ikke, og det frustrerer meg! Vanligvis har jeg enten en slags rekecoctail til forrett etterfulgt av ovnsbakt laks med div tilbehør, eller forrett bestående av fylte egg etterfulgt av lammelår. Til dessert pleier vi å ha karamellpudding, og så lager jeg som oftest en ostekake eller en mektig sjokoladekake (flytende, ala fondant). Men i år er jeg ikke helt der, og jeg blir ikke enig hverken med meg selv eller folkene rundt meg hva vi har lyst på. *river meg i håret*
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Vi skal grille. Kongeentrecot, grillribbe, hamburgere, koteletter og pølser. Til dessert blir det marsipankake, masse is til barna og sjokoladekake. Anonymous poster hash: 53ac5...31c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Vi skal i bursdag, så vi trenger ikke tenke på menyen Gleder meg. Anonymous poster hash: 29f20...3e3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Spekemat og wienerpøler dessert... Aner ikke Anonymous poster hash: 09125...1e2
sug lut Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Kald oppskåret sommerskinke, hjemmelaget potetsalat (type rømme- og majonesbasert) og en annen salat ved siden av. Og bløtkake med jordbær.
amandine Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Kald oppskåret sommerskinke, hjemmelaget potetsalat (type rømme- og majonesbasert) og en annen salat ved siden av. Og bløtkake med jordbær. Det ville jeg hatt om vi ikke var programforpliktet til rømmegrøt!
Iiiiik Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Med unger som skal hit og dit og med diverse arrangementer, blir det sjelden tid til middag på 17. mai synes jeg. Ungene spiser is, pølser og sjokoladekake underveis og er lite lystne på mat. Vi har pleid å ha spekemat, eggerøre, potetsalat og rundstykker. I år lurer jeg på å droppe hele middagen. Har en som er på skoletur til Italia denne uka, hun skal hentes på Gardermoen på det tidspunktet det ellers ville passet å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå