Gå til innhold

Parfumen Pleats Pleace (grønn) er jo bare helt nydelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde meg en tur innom parfymeriet og kom ut igjen med den. Fy søren den er god. Noen andre som har kjent på den? Tre damer som jobbet på parfymeriet var samstemte om at den var så fantastisk. Helt enig må jeg si.

Anonymous poster hash: 7c9de...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har kjent på den?

Skrevet

Aldri hørt om den .. Hvordan vil du beskrive den ?

Skrevet

Googlet, ingen grønn flaske

Anonymous poster hash: 40218...0a5

Skrevet

Det er flere sorter av den, en har et rosa blad på esken, en har et grønt blad. Denne har et grønt blad. Flasken er blank den :)

Beskrivelse : Dersom du liker Parfumen "Laura", liker du garantert denne også. Den lukter rent, lett, vår/sommeraktig. Litt sånn sitrus/appelsin med lett krydder i. Vanskelig å beskrive. Den må kjennes på :-) Frisk og ung duft

Skrevet

Det er flere sorter av den, en har et rosa blad på esken, en har et grønt blad. Denne har et grønt blad. Flasken er blank den :)

Beskrivelse : Dersom du liker Parfumen "Laura", liker du garantert denne også. Den lukter rent, lett, vår/sommeraktig. Litt sånn sitrus/appelsin med lett krydder i. Vanskelig å beskrive. Den må kjennes på :-) Frisk og ung duft

Jeg er veldig glad i "Laura", så kanskje jeg må teste denne og. Takk for tips :)

Anonymous poster hash: 92800...e09

Skrevet

Lurer fremdeles på om det er den i linken du mener.

Skrevet

Elsker livet : ja det er akkurat den :-))

Skrevet

Det var bra, for jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på svar og bestilte den :)

Skrevet

Er den samme det :-) Håper å høre hva du synes. Jeg betalte 400 for 30 ml, så du sparte litt på å bestille den der. Håper du synes den er like fantastisk som jeg synes den er :-)

Skrevet

Har du fått den nå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...