Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hjemme med baby på 5 uker og synes dagene raser avgårde. Leverer største på 5 i bhg kl 9 og tiden frem til hun hentes i 15 tiden synes jeg går fort med en baby som krever sitt.. Anonymous poster hash: ec43f...4b2
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 JA!! Det går altfor fort! sitter med samme følelse som deg.... Og nå nærmer min permisjon seg slutten trøster meg med at jeg skal jobbe redusert en periode OG at vi har bestemt oss for å få et søsken til om en stund syns det går så fort at jeg ikke får gjort halvparten av det jeg egentlig ønsker hver dag. Men prøver å huske på å bare nyte hver dag med lille baby og storebror også klesvask og annet får vente!! Denne tiden kommer aldri igjen så her gjelder det å suge inn alle små og store øyeblikk Anonymous poster hash: c0f1b...1be
Helene7 Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Nei, synes de er grusomt lange. Har fødselsdepresjon, og vet at for hver dag som går så kommer jeg nærmere å føle det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå