Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har gjort det i alle år, og det har fungert helt fint. Hvordan regner dere andre som bruker dette som prevensjonsmiddel? Jeg har syklus på 30 dager, bank i bordet. Har mens i fem dager. Kan ha sex på dag 6, 7, 8 og 9 og så tar jeg en uke pause, og kan ha sex fra dag 16 til mens. Jeg har hatt EN bom i karrieren (på 15 år), men det endte med SA. Da ble jeg gravid på dag 25… noe som jo er helt merkelig….. Hadde bare sex den ene dagen den måneden. Har dere "bomma" noe? Anonymous poster hash: ade45...d39
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Har "oppa av i svingen" i to år nå uten "uhell". Tanta mi har gjort det, samt brukt "sikre perioder" i 5 år uten "uhell". Anonymous poster hash: 40672...03b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jupps, han er 5 år nå, men har ikke fått flere barn etter det, og ingen før (foruten storesøster på 8 år, men hun var planlagt) Kom på at det var den mnd jeg hadde det veldig stressende på jobb, når jeg har stressende tider på jobb ol etter dette nå, så bruker vi kondom, eller holder oss til sex rett etter mens bare. Anonymous poster hash: 9cd46...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå