Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hvordan gjør dere det med klær? Jeg har nå gått ned 7 kg og buksene mine er nå for store. Jeg har tenkt meg ned 8 kg til. Ikke så gøy å kjøpe nye klær som blir for store etter noen mnd. Hvordan har dere løst det? Anonymous poster hash: 2538a...c8c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Kjøper nye klær, men ikke veldig dyre og eksklusive, og ikke så mange. Men man føler seg veldig dass om man skal gå og slenge i klær som er tre numre for store til enhver tid også. Jeg har gått ned 20 kg og skal nok ned 20 til. Vil føle meg sånn rimelig grei med klær jevnt. Anonymous poster hash: 07999...ba1
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er profesjonell jojoslanker så har sluttet å kaste klærne.. De kommer antageligvis til å komme til å bli brukt igjen.. Ellers så har jeg kjøpt "billige" standard jeans på h&m og har dem i tørketrommelen etter hver vask. Da trekker de seg litt inn og passer lenger. Noen topper har jeg også kjøpt i sånn typisk oversize modeller. Da gjør det ikke noe om jeg går ned litt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Handler på salg på nett nå når jeg er "midt imellom"
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Sist jeg gikk ned mye kasta jeg klærne. Ikke lurt! Nå er jeg der igjen at klærne begynner å bli for små, så heldigvis har jeg spart på klærne fra den tynne perioden! Topper og sånn er jo ikke så krise om er litt stort, men har funnet favorittbuksa på ellos og kjøper et par av de for hver 10 kilo
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har også klær som vil passe når jeg er i mål, men de er for små nå. Må vel bare stikke ut å kjøpe noe billig. Anonymous poster hash: 2538a...c8c
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Tights og oversized gensre/topper. De passer uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå