Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Trenger et fint kaffeservise. Hvilket har du/ønsker du deg? Anonymous poster hash: 309d0...56d
prekæs Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Har div 60 og 70 talls serviser. Kjøpt billig i bruktbutikker. Vil anbefale en tur i slike butikker.
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har tre nydelige eldre serviser som jeg enten har arvet eller overtatt gratis. Folk blir månebedottne av både håndtverk og særegenhet. De er til 6-8 personer hver, men det skaper kun sjarm å kunne dekke på annet hvert om vi er mange. Bruktbutikker/fretex/loppis er mitt beste tips.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Whitewood av Wik&Walsøe Vera Wang sine for Wedgwood Bruktbutikker/Fretex/loppis Jeg er forøvrig på jakt etter et pent servise i hvitt og blått, så hvis noen har forslag henger jeg meg med på tråden Anonymous poster hash: 58e12...c47
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Whitewood av Wik&Walsøe Vera Wang sine for Wedgwood Bruktbutikker/Fretex/loppis Jeg er forøvrig på jakt etter et pent servise i hvitt og blått, så hvis noen har forslag henger jeg meg med på tråden Anonymous poster hash: 58e12...c47 vieu Luxembourg Anonymous poster hash: 803b3...fac
sug lut Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Har div 60 og 70 talls serviser. Kjøpt billig i bruktbutikker. Vil anbefale en tur i slike butikker. Hm, nå måtte jeg sjekke om det var meg som hadde svart allerede. Siden det ikke var det så henger jeg meg bare på denne.
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Har magic divine både til middag og kaffi. Det er kjekt å ha samme når ein serverar ein kaffi etter middagen, men kjipt å ikkje ha variasjon i skapet. Hadde eg hatt stort hus ville eg hatt mange kaffiserviser, gjerne gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå