Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 En av tingene er for offentlige doer feks . Nå har jeg måttet tisse k flere timer ( kjører) ,men får meg ikke til det! Får da vondt i magen og det som er:( dumme meg ..... Anonymous poster hash: db882...fbd
Von Hertelhofen Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Stopp langs veien og tiss bak en busk? Mange som ikke liker offentlige doer, du er ikke aleine om det
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Stopp langs veien og tiss bak en busk? Mange som ikke liker offentlige doer, du er ikke aleine om det Jeg klarte det!!! Ellers hadde d gått i buksa! Stoppet på en stikkvei og gikk kjempe langt inn i skogen. Haha tragisk... Anonymous poster hash: db882...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå