Gå til innhold

Hater å ha angst!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

En av tingene er for offentlige doer feks . Nå har jeg måttet tisse k flere timer ( kjører) ,men får meg ikke til det! Får da vondt i magen og det som er:( dumme meg .....

 

Anonymous poster hash: db882...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stopp langs veien og tiss bak en busk? Mange som ikke liker offentlige doer, du er ikke aleine om det ;)

Skrevet

Stopp langs veien og tiss bak en busk? Mange som ikke liker offentlige doer, du er ikke aleine om det ;)

Jeg klarte det!!! Ellers hadde d gått i buksa! Stoppet på en stikkvei og gikk kjempe langt inn i skogen. Haha tragisk...

 

Anonymous poster hash: db882...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...