Gå til innhold

Må kanskje bare innse

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke fik jobben?

Ble etterspurt referanser på fredag og har ikke hørt noe mer... :(

Anonymous poster hash: 0feb1...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mandag, du vet det? Tipper de ikke har ringt dem en gang enda.

Anonymous poster hash: 011cd...9b9
Skrevet

Det er mandag, du vet det? Tipper de ikke har ringt dem en gang enda. Anonymous poster hash: 011cd...9b9

Tror du? Referansene mine sier at de ikke har ringt, og da tenker jeg kanskje at noen andre har blitt valgt til stillingen?

Skrevet

Det er mandag, du vet det? Tipper de ikke har ringt dem en gang enda. Anonymous poster hash: 011cd...9b9

Tror du? Referansene mine sier at de ikke har ringt, og da tenker jeg kanskje at noen andre har blitt valgt til stillingen?

Det betyr at de ikke har ringt. Nytter ikke å tolke i alle retninger, du må bare vente og se. Folk er som regel bra opptatt på mandager, mye som skal ordnes og sendes.

Anonymous poster hash: 011cd...9b9

Skrevet

Tror du? Referansene mine sier at de ikke har ringt, og da tenker jeg kanskje at noen andre har blitt valgt til stillingen?Anonymous poster hash: 0feb1...80f

Det betyr at de ikke har ringt. Nytter ikke å tolke i alle retninger, du må bare vente og se. Folk er som regel bra opptatt på mandager, mye som skal ordnes og sendes. Anonymous poster hash: 011cd...9b9

Takk for litt trøst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...