Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er ikke så glad i fisk. Så det er ikke noe vits i å komme med men kunne trengt tips på noe variert middag. Er så lei av det jeg pleier å spise Anonymous poster hash: 859f1...520
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 trinesbatblogg.no har ukesmenyer hver uke. Syns dette er en utrolig god matblogg. Anonymous poster hash: 10861...a19
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hva pleier du å spise da? Det er jo litt relevant å vite. Anonymous poster hash: 78952...d29
Mamalarma Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er ikke så glad i fisk. Så det er ikke noe vits i å komme med men kunne trengt tips på noe variert middag. Er så lei av det jeg pleier å spise Anonymous poster hash: 859f1...520 Kan dele min 2 ukersmeny, selv om den inneholder fisk: Mandag: Vårruller med salat, bulgur og grønnsaker og sursøt saus Tirsdag: Fiskeburgere 80% fisk, råstekte poteter og hjemmelaga grove hamburgerbrød Onsdag: Kyllinglår, salat og couscous Torsdag: Ovnsbakt laks, poteter, agurksalat og Hollandaise saus Fredag: Pitapizza med mye forskjellig topping alt ettersom hvem som lager den Lørdag: 17 mai så da blir det mye godt. Søndag: Grilla eller ovnsbakt kveite, grønnsaker og poteter. Sandefjordsmør. Mandag: Karbonadedeig, pitabrød, salat Tirsdag: Hjemmelaga tomatsuppe med makaroni, pølser og brød Onsdag: Hjemmelaga fiskepinner, råstekte poteter og reven gulrot Torsdag: Kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker Fredag: Taco med laks Lørdag: Lasagne med kylling, bacon, sopp, paprika oppi, salat og brød til Søndag: Lettsalta torsk, bacon, saus, poteter og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Her er det vi skal ha til middag denne uka: M: laksewok med ris Ti: pølse og rotmos med woket brokkoli O: fiskekaker med kokte poteter og råkost To: kylling av noe slag F: Quiche med salat L: 17 mai, så pølse, is og rømmegraut med spekemat S: Spagetti og kjøttsaus Anonymous poster hash: 48f4d...800
Mrs. Kaizer Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Vi er heller ikke særlig glad i fisk, men føler vi må ha det til middag fordi. I fag skal vi ha salt torsk med gulerotstuing og masse bacon til. Da kjenner en ikke fiskesmaken;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå