Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er latterlig utrent! Jeg er veldig tynn, 56 kg på 178 cm..vil få litt mer på kroppen, og å bare spise hjelper fint lite. Greit nok jeg er tynn, men er i tillegg skikkelig slapp i fisken, og rompa spesielt er noe jeg ikke er så fornøyd med. Jeg har breeeie hofter i forhold til midjen, og for øyeblikket ser rumpepartiet ut som en firkant! Begynte på 30 day squat challenge i går, 50 squats og jeg måtte nesten krabbe til sofaen.. Fullførte 55 i dag, men kombinerte i tillegg med hip thrusts og tåhev, 20x3 på hver av de.. Kommer jeg til å se resultater etter en mnd? Skal begynne med bodybalance og cxworks denne uka i tillegg, men det blir med to dager på treningssenteret. Noen som har erfaringer å dele?
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Ingen? Noen som vil hive seg på, da?
mille260 Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 vat bare inne å kikket litt på appenm lastet den nå :-) den baggen over skuldrene. å er vekten på den? fikk det ikke med meg. så ikke tom ut :-)
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Huh? Bag? Jeg har bare valgt den helt enkle hvor man øker squattene hver dag, kun kroppsvekt.. Skulle jeg hove en bagg på nakken i tillegg hadde jeg knekt i to tror jeg
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 http://levtil100.files.wordpress.com/2013/12/squats.png Bruker bare det bildet, jeg Pluss gjennomfører de øvelsene jeg skrev over i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå