Gå til innhold

Mandagsfaenskap (finnes elsk?)

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hat:

• Å vite at man ikke burde tenke på det. Men man tenker på det hele tiden likevel. Man vet at det ikke er verdt tankeinvesteringen, og påfølgende sutring og sårbare følelser. Likevel går tankene dit, og det bryter en ned, selv om man vet det ikke burde. Man er ikke sterkere enn det svakeste leddet, uansett hvor reflektert man måtte være.
  • Det å vite at man er fra to steder. Og disse to stedene er fire timer med fly unna hverandre. Det å vite at når man er på det ene stedet, savner man det andre noe så jævelig, for det er jo "på det andre stedet man hører hjemme". Så drar man til det andre stedet, og savner det første stedet så det er fysisk vondt i hjertet fordi man veit jo at det er det første stedet "man hører hjemme". Det er umulig å være på begge steder samtidig. Og de er så forskjellige at det ikke har en eneste ting til felles. Å alltid ha et tomrom der, og et savn. Noen ganger hjelper det ikke å vite at stedet ikke forsvinner, og at man kan reise dit. For man kan ikke reise dit hele tiden. Og hadde man gjort det, da. Gitt etter. Flyttet tilbake. Ja, da ville det andre stedet vært det som er savnet.

Faen.

Kan jeg få kos?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan få kos. Og dessuten kan du få lov å reise så ofte du vil, bare du har base her for jeg har litt problemer med å reise fire timer for å beskue din nyeste kjole.

Skrevet

Kohohooos! :hug:

Og sånn i tilfelle du skulle ha behov for å reise en tredje plass, så er du hjertelig velkommen hit. :)

Skrevet

Klart du får en klem! Selv om jeg faktisk ble litt missunnelig på deg akkurat nå. Jeg har ingen slike steder jeg savner og lengter til... Jeg har en fot litt her og der, men ingen plass jeg må være. Høres i grunnen litt fint ut å ha en sånn plass, og du har tom to! Så du er egentlig heldig spør du meg :)

(jeg har så klart en flokk jeg er avhenging av, men de blir jo med meg, så da er det det samme hvor vi er)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Klemmer sendes i fleng  :hug:

Gjest beef sister
Skrevet

Koooooooos og kleeeeeeeem!

Skrevet

Kos! Og sympati og medfølelse og. Jeg vet hvor du er for jeg er der selv. har vært der lenge. 

Skrevet

Jeg syns virkelig at du fortjener den største bjørneklemmen som finnes - en sånn en som jeg får av maxi når han trenger mammakos og glemmer at han er stor og tøff.

Akkurat en sånn sender jeg til deg i dag.

Skrevet

Du får mange forståelsesfulle koser og klapp på skulderen! Så kan du om så gråte og fortelle hvor fælt det er og vi vil aldri snu ryggen til! :) 

Og nei, det finnes ikke elsk idag.. Tom. sol er hat idag pga. ekstrem hodeverk! 

Skrevet

En stor klem til deg! Rotløshet er ikke en god følelse. 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Så søte dere er alle sammen!

Med så mange elektroniske klemmer blir tomheten faktisk lettere å kjenne på, fordi den blir litt mindre.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Kohohooos! :hug:

Og sånn i tilfelle du skulle ha behov for å reise en tredje plass, så er du hjertelig velkommen hit. :)

Hehe, takk for den! Men jeg kjenner at det siste jeg trenger akkurat nå er enda et sted som er en fysisk del inni meg, hvor jeg ikke kan være..

Kos! Og sympati og medfølelse og. Jeg vet hvor du er for jeg er der selv. har vært der lenge. 

Jeg likte ikke at du har det sånn du og, altså.

Det er faktisk jævelig! Og før jeg går videre nevner jeg selvsagt at det er klart det finnes mange verre ting osv., men man skal ikke kimse av stor, ekte og direkte vond hjemlengsel altså. Spesielt ikke når man vet at man aldri, faktisk aldri, vil kunne bli helt "hel", fordi det er fysisk umulig å være på to steder som er 300 mil fra hverandre samtidig. To uker innimellom gjør det midlertidig fint, og gjør faktisk tomrommet om mulig enda større etterpå.

En stor klem til deg! Rotløshet er ikke en god følelse. 

Takk! Det er ikke rotløshet, det er utilgjengelige røtter, egentlig..

Skrevet (endret)

Ja, lurte på det, om rotløshet var rette begrepet. Du har jo røtter, skjønner det. 

Endret av Iiiiik
Skrevet

Vet ikke helt hvordan det er å ha sterk tilknytning til 2 steder, men skjønner at dette ikke kan være lett! En stor god kos sendes din vei!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Kunne gjerne tilbudt deg et sted her også, men da slenger jeg kanskje salt i såret? Så da går jeg for veldig mange og stor koser :)

Skrevet

Know what you mean. Jeg skal tilbake, men må vente på at ungene blir større. Men savnet røttene her når jeg var der, og røttene der når jeg var her. Det er en no-win-situation....dessverre :(

Abrazos y besos

Skrevet

Kos og klem. Skjønner deg så veldig godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...