Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei Er nå på 5. dagen av 10 med 3 piller hver dag pga blødningsforstyrrelser.Har nå masse kremaktig hvit utflod... Er dette normalt? Er på dag 19 i syklus, og startet på dag 14. Det røsker også en del i eggstokkene... Har aldri vært på en sånn kur før, så lurer på om noen har erfaringer Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 INGEN som har brukt dette? Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Kanskje de som bruker det ikke har vært pålogget den siste timen. Noen ganger tar det litt tid før man får svar fra de rette menneskene Anonymous poster hash: cf7bf...54a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Ja, det er en mulighet, samtidig så ser jeg at det er 37 visninger og da sikkert noen som har brukt det (hvis ikke hadde de sikkert ikke klikka seg inn på tråden).. ikke meningen å mase altså! Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Dytter for deg, jeg Anonymous poster hash: 2d1f0...7b0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Tusen takk Kan også nevnes at jeg har menssmerter og "røsking" i eggstokkene for de som er interessert HI Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 hakke peiling, men dytter for deg siden du er så hormonell Anonymous poster hash: 64c39...dfb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Haha fnis Takk!! HI Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Gikk på primolut for ca 6 mnd siden. Husker ikke om jeg fikk menssmerter, men tror ikke jeg hadde mye utflod. Da ville jeg vel ha husket det;) Men jeg gikk ikke hele kuren, bare de dagene jeg trengte det Anonymous poster hash: 6ccb3...e20
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Takk for svar var så merkelig for det var masse hvitt idag! Hmmmm HI Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Prøver på en dytt igjen jeg... Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Jeg gikk også på Primolut for mange mnd siden, men tror utfloden min var normal, husker ikke helt... Syns nesten det høres ut som du har eggløsning (pga symptomene du har) men det er vel ikke så normalt å få det man går på Primolut? Jeg vet ikke... Husker egentlig bare at jeg ble gravid få mnd etter jeg gikk på dem:) Anonymous poster hash: 79a29...5e3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Takk takk fint å høre om erfaringer Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Mente såklart Anonymous poster hash: be0a3...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå