Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg prøvde meg på sukkerbunn etter oppskrifta 5 egg, 25 g sukker pr egg, 25 g mel pr egg og 1/4 ts bakepulver pr egg. Jeg ble veldig glad for at bunnen er flat og at det ikke ble noe vulkanutbrudd i midten, men den ble bare 2 cm høy? Og konsistensen er veldig kompakt. Hva er galt? Anonymous poster hash: 25da4...657
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Google nettbakerens sukkerbrød, den slår aldri feil En annen ting som er viktig, er at du bruker romtempererte egg;) Anonymous poster hash: 9c4c3...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå