Gå til innhold

Den perfekte sukkerbunn? Bakekløne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde meg på sukkerbunn etter oppskrifta 5 egg, 25 g sukker pr egg, 25 g mel pr egg og 1/4 ts bakepulver pr egg. Jeg ble veldig glad for at bunnen er flat og at det ikke ble noe vulkanutbrudd i midten, men den ble bare 2 cm høy?

Og konsistensen er veldig kompakt.

Hva er galt?

 

Anonymous poster hash: 25da4...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google nettbakerens sukkerbrød, den slår aldri feil :)

En annen ting som er viktig, er at du bruker romtempererte egg;)

 

Anonymous poster hash: 9c4c3...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...