Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Eg og min datter bodde sammen med ei veninne og hennes sønn. De flyttet ut, og en kompis av meg flyttet inn. ( student og fattig, sparer penger ved at vi deler husleia på 2 ). Er dette på noen måte skadelig for mitt barn og grunn til bekymring hos bv? Jenta er 4.5 år. Anonymous poster hash: 90010...558
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Ja å omgåes fattige ville ødelegger hele barndommen til barnet! Anonymous poster hash: 1699f...747
humlemamma Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Vil si det spørs hvor godt hun kjenner kompisen din. Om hun er trygg selv om han er i samme leilighet. Forøvrig tror jeg ikke det er noen grunn til bekymring for BV, mer en naturlig bekymring hos deg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Når du undrer seg over om barnevernet vil bli bekymret så er det noe i meg som sier at du er bekymret og at dette kanskje ikke er en god situasjon for barnet. Anonymous poster hash: 9afa8...3e9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Er det ikke fint at mor setter tæring etter næring og deler utgifter med andre for å sikre økonomisk trygghet hos sitt barn? Er det ikke flott at mor prioriterer utdanning og langsiktig økonomisk trygghet og arbeidsmuligheter for seg og sitt barn? Er det ikke flott at barn lærer verdien av utdanning? Stå på! Du er jo en konstant i jentas liv, og muligens hennes far! Din familie, barnehagen? At man deler hus med noen som ikke er ultra stabilt, spiller da vel ingen rolle, det er jo ikke noen du introduserer som en omsorgsperson? Anonymous poster hash: 34a35...c05
PRobert Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Med mindre dere driver med noe mystisk kan jeg ikke skjønne hva problemet skulle være.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Når du undrer seg over om barnevernet vil bli bekymret så er det noe i meg som sier at du er bekymret og at dette kanskje ikke er en god situasjon for barnet. Anonymous poster hash: 9afa8...3e9 Hjelpes... snakk om catch22 . Folk lurer i blant på om barnevernet vil bli bekymret om barnet har fått snudd bilsetet før det er fire år også. Det betyr ingenting annet enn at mange ikke har helt peiling og oppriktig faktisk lurer på slikt. Til HI: Nei, hvem mor og barnet deler leilighet med er på ingen måte noe andre har noe med, så lenge både mor og barn har det greit i den situasjonen. Synes det høres fornuftig ut. Anonymous poster hash: 97ec6...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå