Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Til en liten jente:) Trodde aldri jeg skulle bli så tussete, jeg med flere små selv;) Men har altså blitt mormor til en 4 dager nydelig jente:) Og hun er desidert den vakreste babyen i verden Anonymous poster hash: e4734...57f
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Livets dessert sies det Gratulerer! =)
♥Nemi♥ Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Gratulerer så masse! Mamma sier at det er en helt spesiell type kjærlighet å få barnebarn
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Tusen takk:)) Jeg var litt bekymra siden min minste bare er 16 mnd, tenkte kommer det til å bli like stas som for de som bare har voksne barn.....JA det er like stas!! Bare gleder meg til å få passe lille nurket:) HI Anonymous poster hash: e4734...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå