Gå til innhold

Jeg har blitt mormor!!!:)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en liten jente:) Trodde aldri jeg skulle bli så tussete, jeg med flere små selv;)

Men har altså blitt mormor til en 4 dager nydelig jente:) Og hun er desidert den vakreste babyen i verden :hjertesmil:



Anonymous poster hash: e4734...57f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livets dessert sies det ;) 

 

Gratulerer! =) 

Skrevet

Gratulerer så masse! Mamma sier at det er en helt spesiell type kjærlighet å få barnebarn :)

Skrevet

Gratulerer så masse! :D

Skrevet

Tusen takk:))

Jeg var litt bekymra siden min minste bare er 16 mnd, tenkte kommer det til å bli like stas som for de som bare har voksne barn.....JA det er like stas!! Bare gleder meg til å få passe lille nurket:) HI



Anonymous poster hash: e4734...57f
Skrevet

Gratulerer så masse! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...