Gå til innhold

London!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!

Skal til London med ei venninne noen dager i sommer!! Er alenemor og reiser så og si aldri noe sted, så gleder meg innmari!!

Vi er på planleggingsstadiet, så trenger tips!! :

- Bra (dvs rent, hyggelig, grei mat osv..) hoteller med god beliggenhet, og som ikke koster skjorta :-)

- Musicaler/teatertips! Vi har bestemt oss for å se en musikal (sikkert Queen - "We will rock you"), men ellers ikke landet på noe bestemt.

- Severdigheter

- Shopping

- Evt spisesteder

Alle tips tas imot med stor takk :-)

Anonymous poster hash: 6f00f...b45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må i hvert fall gå her, gjerne til lunsj:

http://www.thewolseley.com/

Veldig fint og kult - litt sånn Downton Abbey-aktig. Vi tok taxi dit., og da vi sa til drosjesåføren hvor vi skulle, saha: "Good choice!".

Musikal: Tror nesten jeg må  råde dere til å se Løvenes Konge, selv om det kanskje er mest for barn. Da jeg så den med barna tror jeg faktisk at jeg var den som var aller mest imponert - jeg satt som fjetret under hele showet, det er virkelig noe av det mest fantastiske jeg har vært med på - musikken, skuespillerne, showet, scenografien - WOW!!
prøv å få plasser på gulvplan.
Her er trailer:

Anonymous poster hash: 870ee...14e
Skrevet

Jeg sovnet under Løvenes Konge :D

Anonymous poster hash: e3438...7e7
Skrevet

Billy Elliot er en annen bra musikal! Ellers kan jeg anbefale Stomp :) Eventuelt en ballettforestilling? 

Av severdigheter - Kew Gardens hvis dere er hageinteressert, ta dere en tur/piknikk i parkene. Tower of London er interessant, men ikke sånn superspennende, da foretrekker jeg National History Museum/British Museum - men det er meg da :P

Shopping: Avhengig av hva dere vil, så er Oxford Street full av kjedebutikker av diverse prisklasser. Selfridges og Harrods er department stores hvor de har ALT - men jeg fikk iallefall klaus av Harrods, det var så FULLT!

Ellers finnes det jo masse markeder med større/mindre grad av tull og tøys - faktor :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...