Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jippi!!! Skal til London med ei venninne noen dager i sommer!! Er alenemor og reiser så og si aldri noe sted, så gleder meg innmari!! Vi er på planleggingsstadiet, så trenger tips!! : - Bra (dvs rent, hyggelig, grei mat osv..) hoteller med god beliggenhet, og som ikke koster skjorta :-) - Musicaler/teatertips! Vi har bestemt oss for å se en musikal (sikkert Queen - "We will rock you"), men ellers ikke landet på noe bestemt. - Severdigheter - Shopping - Evt spisesteder Alle tips tas imot med stor takk :-) Anonymous poster hash: 6f00f...b45
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Dere må i hvert fall gå her, gjerne til lunsj: http://www.thewolseley.com/ Veldig fint og kult - litt sånn Downton Abbey-aktig. Vi tok taxi dit., og da vi sa til drosjesåføren hvor vi skulle, saha: "Good choice!". Musikal: Tror nesten jeg må råde dere til å se Løvenes Konge, selv om det kanskje er mest for barn. Da jeg så den med barna tror jeg faktisk at jeg var den som var aller mest imponert - jeg satt som fjetret under hele showet, det er virkelig noe av det mest fantastiske jeg har vært med på - musikken, skuespillerne, showet, scenografien - WOW!!prøv å få plasser på gulvplan.Her er trailer: Anonymous poster hash: 870ee...14e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Jeg sovnet under Løvenes Konge Anonymous poster hash: e3438...7e7
Følelsesvims Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Billy Elliot er en annen bra musikal! Ellers kan jeg anbefale Stomp Eventuelt en ballettforestilling? Av severdigheter - Kew Gardens hvis dere er hageinteressert, ta dere en tur/piknikk i parkene. Tower of London er interessant, men ikke sånn superspennende, da foretrekker jeg National History Museum/British Museum - men det er meg da Shopping: Avhengig av hva dere vil, så er Oxford Street full av kjedebutikker av diverse prisklasser. Selfridges og Harrods er department stores hvor de har ALT - men jeg fikk iallefall klaus av Harrods, det var så FULLT! Ellers finnes det jo masse markeder med større/mindre grad av tull og tøys - faktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå