Gå til innhold

Denne har jeg bestilt til bryllup i juli :) hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er gammeldags, men min mening er at den er for kort til å kunne brukes i bryllup

Anonymous poster hash: f78ce...77a
Skrevet

Fin kjole til et sommerselskap, men jeg ville aldri gått med en så kort kjole i et bryllup. Svært sjelden man ser noen uten lang kjole.

Anonymous poster hash: 80c2c...3fb

Skrevet

For kort og tacky.

Anonymous poster hash: a8018...540
Skrevet

Den var kjempefin, men kanskje litt kort til og brukes i bryllup?

Anonymous poster hash: ab257...75e
Skrevet

For å være ærlig synes jeg den var litt for kort og baby-doll aktig for bryllup, men det kommer selvfølgelig an på kleskoden også..

Likte fasongen godt.

Anonymous poster hash: 36fed...c0c

Skrevet

Så ut som en babydoll, som etter min mening hører hjemme på soverommet. Mulig jeg er gammeldags jeg også...

Anonymous poster hash: 9a83f...92b

Skrevet

Kjempefin! Om den passer i bryllup kommer jo an på kleskoden. Definitivt innafor hvis koden er "sommerlig pent" eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med kort kjole i bryllup.

Men likte ikke kjolen her så mye

Anonymous poster hash: 00c5c...12f

Skrevet

Likte denne bedre, http://www.dressfirst.no/A-Formet-Prinsesse-Firkantet-Hals-Kne-Lengde-Chiffong-Ballkjole-Med-Frynse-Blonder-Perlebesydd-022014801-g14801?pos=ultimately_buy_7 , bare i en annen farge enn hvit så klart

Man kommer ikke som gjest i hvit kjole i bryllup!

Anonymous poster hash: 30c8e...03b

Anbefaler deg å lese hele teksten

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja, hvis du skal bruke den som nattkjole.  Melder meg inn i klubben for oss gammeldagse.

Skrevet

Ja, hvis du skal bruke den som nattkjole.  Melder meg inn i klubben for oss gammeldagse.

Tenkte det samme....

Skrevet

Det står jo knelengde, så kan jo hende modellen er høy. Men synes den er for lik en babydoll. ja :-)

Skrevet

Syns den er for kort for å bruke i bryllup. Ellers enig i at det ser ut som noe som hadde passet bedre inn på soverommet. Mulig jeg er blitt gammel. Hvor gammel er du, HI?

Anonymous poster hash: 8a300...3b4

Skrevet

Er ikke gammel jeg men synes kjolen var 5cm for kort, og i bryllup så teller det. 

Anonymous poster hash: 9441a...5b8
Skrevet

Jeg syntes den var kjempefin jeg:-) og det med at den er litt kort er nok ikke så farlig, det kommer sikkert garantert en med kortere:-P

Anonymous poster hash: 518cb...c9f

Skrevet

He he. Regner med du tuller :)

Anonymous poster hash: e6532...534
Skrevet

Mulig jeg er gammeldags, men min mening er at den er for kort til å kunne brukes i bryllup

Det er du nok ja. Seriøst? Kjolen er jo kjempe fin!

Anonymous poster hash: b3232...2fb

Skrevet

Ikke hør på de gamle tantene som har svart over, den er perfekt til bryllup!

Lange kjoler bruker man bare i bryllup der det er skrevet i innbydelsen at lang kjole foretrekkes. Har alltid brukt knekort kjole i bryllup, ser faktisk sjelden slike lange kjoler de andre babler om.

Anonymous poster hash: b3232...2fb
Skrevet

Synes den var kjempefin! :-)

Anonymous poster hash: af429...8cf

Skrevet

Jeg giftet meg i fjor sommer og hadde syntes det var HELT greit om du hadde hatt den kjolen i mitt bryllup. Videre hva jeg synes om kjolen - den er helt ok :)

Anonymous poster hash: 26383...30d

Skrevet

Jeg liker kjolen godt! Og ja, den kan brukes i bryllup!!

Anonymous poster hash: 882b7...c58

Skrevet

Jeg likte den.

I min familie er det bare bruden som kommer i lang kjole,mens vi andre har variasjoner av kortere ( ikke en regel,har vel bare blitt sånn), så jeg sier go for it

Anonymous poster hash: f00fa...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...