Gå til innhold

Hva synest dere om navnet Othilia? U/i


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 8eb7e...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men må skrives uten h.

 

Anonymous poster hash: 166b2...b9e

Skrevet

Othilie er finere, jeg synes at a'en bak gjør navnet litt tungt



Anonymous poster hash: 66827...7d5
Skrevet

Liker det ikke, synes det blir litt pretensiøst og voldsomt.

 

Anonymous poster hash: ae50b...d56

Skrevet

Jeg ville ikke gitt det til mitt barn. Men takk og lov for at vi mennesker er litt forskjellige og liker forskjellige ting. Verden hadde vært fryktelig kjedelig uten nyanser :)

 

Anonymous poster hash: 9dfa7...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...