Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Fint, men må skrives uten h. Anonymous poster hash: 166b2...b9e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Othilie er finere, jeg synes at a'en bak gjør navnet litt tungt Anonymous poster hash: 66827...7d5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Liker det ikke, synes det blir litt pretensiøst og voldsomt. Anonymous poster hash: ae50b...d56
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville ikke gitt det til mitt barn. Men takk og lov for at vi mennesker er litt forskjellige og liker forskjellige ting. Verden hadde vært fryktelig kjedelig uten nyanser Anonymous poster hash: 9dfa7...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå