Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Er invitert i utdrikningslag til en nær barndomsvenninne, barnet mitt vil da være 15 mnd gammelt. Det er snakk om én overnatting.Det blir mormor og morfar som skal passe barnet. BF er ikke i stand til å ta seg av barnet.Er dette for tidlig? Bør jeg reise hjem om kvelden?Jeg vil jo da være borte fra tidlig på morgenen lørdag, og sikkert ikke tilbake før utpå ettermiddagen søndag. Så 24 timer pluss.Barnet har veldig god kontakt med mormor&morfar.Jeg vil jo tro at det går helt fint, jeg blir bare så usikker. Synspunkter? Anonymous poster hash: 9668a...c28
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 For tidlig?? Sønnen min har ligget jevnlig hos besteforeldrene fra han var ca 3 mnder! Snakk om å være overbeskyttende.. Anonymous poster hash: 721e3...ca3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Det går helt fint med en natt. Mine 3 har ikke ligget borte før ved den alderen eller senere. Flott å se at du tenker på barnet og ikke er en mamma som lar barnet sove borte fra det er noen få mnd gammelt, for selv å reke ute. Anonymous poster hash: 35458...9fd
Elina Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 For tidlig?? Sønnen min har ligget jevnlig hos besteforeldrene fra han var ca 3 mnder! Snakk om å være overbeskyttende.. Anonymous poster hash: 721e3...ca3 3 mnd, fader DU er overbeskyttende. Her sto besteforeldrene klar i åpninga når ungen spratt ut og tok han med hjem på overnatting. Han fikk sjokolade og koste seg masse! Snakk om å være overbeskyttende, herregud 3 mnd, han er jo som konformant å regne!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 For tidlig?? Sønnen min har ligget jevnlig hos besteforeldrene fra han var ca 3 mnder! Snakk om å være overbeskyttende.. Anonymous poster hash: 721e3...ca3 Her er det nok heller du som er litt VEL ekstrem. Jevnlig overnatting fra 3 måneder er langt fra normalt, ikke anbefalt og ikke noe hvermannsen ønsker for så små babyer. Og det mener jeg virkelig! Når det er sagt, et 15 måneder gammelt barn takler nok fint en overnatting, så lenge de har nær kontakt med de som passer. De fleste på den alderen skjønner at mor kommer tilbake og vil kunne forstå litt når man forklarer barnet at det skal sove hos mormor. Anonymous poster hash: 67cdd...cdf
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Mine begynte å overnatte hos mormor når de var ca 8 mnd. Men jeg VET de er trygge hos henne. Hun ser barna omtrent daglig. Vet hun kan trøste, rutiner osv. 15 mnd går nok fint Når det er sagt hadde jeg ikke overlatt mine hos svigermor f.eks i den alderen. Jeg må vite at barna føler seg trygge. Så der fikk de ikke overnatte før de ba om det selv. Anonymous poster hash: 83f7c...eda
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 For tidlig?? Sønnen min har ligget jevnlig hos besteforeldrene fra han var ca 3 mnder! Snakk om å være overbeskyttende.. Anonymous poster hash: 721e3...ca3 3 mnd, fader DU er overbeskyttende. Her sto besteforeldrene klar i åpninga når ungen spratt ut og tok han med hjem på overnatting. Han fikk sjokolade og koste seg masse! Snakk om å være overbeskyttende, herregud 3 mnd, han er jo som konformant å regne! Dere er overbeskyttende begge to! Jeg valgte surrogatmor så babyen ikke skulle bli overbeskyttet og bli selvstendig helt fra starten Anonymous poster hash: e56e8...1ef
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Min skal overnatte hos mormor og morfar for første gang 11 mnd gammel. For 2 netter... skal gå så fint:-) Anonymous poster hash: 7ce8e...1d0
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Går nok fint min har ligget borte siden det var 4mnd,og det har alltid gått veldig fint , overnatter noen ganger borte nå også,han er 15mnd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Ok, tusen takk for svar dere!!! Da kan jeg vel kose meg en natt borte med god samvittighet. Skal sies at jeg og mini har overnattet sammen hos mormor&morfar før, og mormor har lagt flere ganger da hun elsker det. Så alt blir jo heldigvis ikke helt uvant HI Anonymous poster hash: 9668a...c28
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 For tidlig?? Sønnen min har ligget jevnlig hos besteforeldrene fra han var ca 3 mnder! Snakk om å være overbeskyttende.. Anonymous poster hash: 721e3...ca3 3 mnd, fader DU er overbeskyttende. Her sto besteforeldrene klar i åpninga når ungen spratt ut og tok han med hjem på overnatting. Han fikk sjokolade og koste seg masse! Snakk om å være overbeskyttende, herregud 3 mnd, han er jo som konformant å regne! Konformant??? hahaha! Anonymous poster hash: 58129...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå