Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Må da være en udugelig gjeng med surveunger? Følger gruppen Arbeidstidsforhandlingene på Face, og jeg får vondt i magen. Hvordan kan man drive skolen framover med folk som bare vil klage over hvor galt alt er? Siden er nå en samling av gamle lenker over hvor ille skolen er. Ja jeg vet, feil å skjære alle over en kam, men det er jo disse som synes da, de som klager på alt. Dersom PC er et problem for deg i klassen, så be eleven slå av. Dersom telefonen til eleven forstyrrer deg, ta den fra eleven, evt gi beskjed om at telefonen havner på gangen. Funker da for meg. Våg å vær sjef! Bah. Hjertesukk. Unnskyld til alle dere flinke som ikke klager over jobben.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Kanskje de tror at om de klager lenge nok så kommer det noe(n) og ordner opp for dem.....?
sug lut Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Det bunner i - som jeg alltid sier - at de ikke er lærere, de har bare ett eller annet papir på sin middelmådighet fra den offentlig godkjente oxymoronen "lærerutdanning". De som funker bør begynne å snakkke høyere. Den dagen man ikke funker i klasserom bør man gå i seg sjøl og skifte beite, ikkke ødelegge klimaet for allle de gode.
Pussy Galore Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Den gruppa er bare teit! Den startet bra, men har blitt til et sutreforum for surmaga folk... Det er jo fredsplikt under meklinga og ingenting skjer, så det som legges ut nå er gammelt nytt. Fint for de som fortsatt ønsker en skole med spanskrør og støvfrakk, irriterende for oss som ikke har noe problem med PC-bruk eller mobil. Nettet kan skrus av, elevene kan gjetes med mange oppgaver og korte frister og mobiler kan røskes ut av hendene på ungene! Funker som fjell for meg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2014 Siste tilskudd til siden er "uten lærerstanden stopper Norge". Hauger med artikler om hvor viktige og flinke osv vi er. Vi er det, men den gjengen der er bare pretensiøse. Større krise uten renholdere og renovasjonsarbeidere en uke enn lærere. Kirkegården er full av uunnværlige mennesker.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg håper dere er lærere som skal guide våre små videre på skolen. Vi hadde noen av de når jeg gikk barneskolen, men det var dessverre ikke nok av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå