Gå til innhold

Timian - et det typisk ung mor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på guttenavnet Timian.

Hva synes dere ?

Anonymous poster hash: 0a068...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på krydder. Ikke et fint navn!

Anonymous poster hash: bf2ac...123

Skrevet

Det er en typisk krydderurt.

Anonymous poster hash: 9fdaf...dfe

Skrevet

For meg er Timian et krydder.

Vet om en som kalte sønnen sin det og hun vr da i slutten av 20 årene. Ikke akkurat det alder som går under betegnelsen ung mor

Anonymous poster hash: 073a9...e10

Skrevet

Typisk hund....

Anonymous poster hash: 60bfa...31e
Skrevet

Tenker også krydder...

Skrevet

Fint! Vurderte det selv

Skrevet

Krydderurt, gress og intet annet i mitt hode. 

Anonymous poster hash: 34098...0c8
Skrevet

Krydder.

Anonymous poster hash: c6ba9...d3d

Skrevet

For meg er ikke Timian et navn i det hele tatt, det er krydder. Så om det er ung eller gammel mor som ville brukt det aner jeg virkelig ikke...

Anonymous poster hash: 5607f...f9a
Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste overskriften din: "Alle aldre spiser da timian?!"

Som navn var det en hest i stallen som het det. Tenker litt at det er i samme gate som basilikum, estragon og oregano.

Skrevet

Huff, stakkar gutt sier jeg da. De aller fleste tenker vel på krydderet timian når de hører det navnet?

Anonymous poster hash: 22173...69b

Skrevet

Idol- timian :)

Ser ikke for meg hverken spesielt ung eller gammel mor, men kanskje litt sånn hippie-foreldre?

Skrevet

Nei nei nei, herregud, hvor skal grensen gå? Timian? Seriøst? 

Anonymous poster hash: 574d2...d4e
Skrevet

Syns det er flott. Har en Timian og en Safran ;)

De kommer sjeldent ut av skuffen da dessverre ;)

Anonymous poster hash: d5a67...7be

Skrevet

Timian er et gammelt navn son ble hyppigere brukt for noen århundre siden. Kjenner en Timian med godt voksen mamma

Anonymous poster hash: d944a...fbc

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva man får ut av å spørre folk på forum om hva de synes om ulike navn? Det er da helt opplagt at det finnes folk som misliker og elsker forskjellige navn. Og det er vel en bra ting?! Ellers hadde vi ikke hatt alle de flotte variasjonene vi har.

Hvem skal du egentlig høre på? Enten liker folk det eller ikke. Så lenge det er godkjente navn så må dere bestemme selv! En grunn til at jeg aldri diskuterte navnene med andre enn pappaen på forhånd. Skulle jeg fått noen andre til å ombestemme meg eller tvile på min egen smak? Hvem da? De som er kulere eller smartere enn meg? Når dem kom til verden fortalte vi hva de skulle hete, enkelt og greit. Ikke var jeg opptatt av hva andre syntes da heller. Bare de som syntes det var fint ;)

Alle de som liker det navnet er ikke pålogget her ;)

PS! Synes det er fint, jeg :)

Anonymous poster hash: b659b...888
Skrevet

Jeg liker faktisk det navnet, men ville ikke brukt det da jeg tenker på urten. Veldig søtt navn, mange navn er jo opprinnelig noe annet som Stein, Bjørn, Ulv, Mai, Juni, August, osv osv. Man venner seg jo til det.

Skrevet

Synes ikke Timian er et fint navn, selv om jeg kjenner en søt gutt som heter det. Han er 2 år og moren er 31-32 så hun er ikke spesiellt ung.

Anonymous poster hash: 6ce12...0d2
Skrevet

Jeg liker det veldig godt :)

Hadde vi fått gutt ville det blitt Timian eller Elliot .

Og så har jeg falt for Frede :)

Jeg er 34, forresten ;)

Anonymous poster hash: d67cd...d26

Skrevet

Jeg bruker mye timian i matlagingen, så for meg blir dette rart. Hadde det ikke vært for at det var et krydder, ville det vært et fint navn å gi, ung mor eller ikke.

Jeg tenker at foreldre som vil gi dette navnet, er foreldre som ikke kjenner så godt til krydderet.....

Hadde jeg hørt det som et navn, ville jeg forresten trodd det var et jentenavn....

Vel, dette var min mening.....

Hva med et annet navn som slutter på ian? For eksempel Julian?

Anonymous poster hash: 439ab...cb9
Skrevet

Jeg liker det veldig godt og er enig med andre i at man blir vant til det på lik linje med Bjørn osv.

Anonymous poster hash: f4fdd...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...