Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Vi skal lage sommerfest hjemme hos oss for venner og bekjente. Vi har aldri gjort det før, og mine og hans venner kjenner hverandre ikke sååå godt, siden vi har vært samboere kun ett år. Hva må vi passe oss for? Hva bør vi absolutt huske på? Anonymous poster hash: 06cb0...a4a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg var på en fest hjemme hos noen, som hadde dekket langbord og pynta skikkelig fint og lagd en nydelig gryte! Problemet var at det kom så få, så stemningen ble liksom litt flau, med så mange tomme bord og alt for mye mat. Og skuffede verter... Alle prøvde å spøke og le, men innerst inne var det nok litt trist for de som arrangerte. Anonymous poster hash: 06cb0...a4a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Har ikke vært på noen ille fester. Har vært på mange gode og morsomme fester Ikke vær krampaktig for å få "spleiset" venner. Ha en løs og avslappet stemning, gi folk tid og rom til å snakke sammen og å mingle. Om dere har hage så er crocket eller et spill morsomt. Da har man noe felles og en aktivitet - enten som spiller eller som leende øldrikker på sidelinja. God musikk er bra. Ikke for høyt, men høyt nok til at pinlige stillheter ikke blir så stille Ha det GØY! La gjestene ha det gøy! Anonymous poster hash: bff5e...b9c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Ja! Det må jeg huske på gi folk tid til å slappe av å mingle! Anonymous poster hash: 06cb0...a4a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Ha nok mat, utrolig kjedelig når man er bedt bort og ikke blir mett og man sitter og deler opp den siste porsjonen til de som egentlig er mer sultne. Ha litt bakgrunnsmusikk for stemning og for å slippe pinlig stillhet. Ha en form for aktivitet. Ikke noe obligatorisk, men noe "sommerleker" liggende. Anonymous poster hash: e5d12...bde
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 var et sted på nyttårsaften der paret hadde invitert vennegjengene sine fra hver sin kant. vi var totalt forskjellige, det kunne sikkert gått greit uansett, men problemet var at vi måtte leke masse kleine leker som den andre gjengen pleide å ha.... jeg og 3 andre kom også alene før resten av gjengen vår, så var ikke så gøy for oss å måtte starte kvelden med å gjøre flaue ting foran 15 stk vi ikke kjente...Så mitt råd er: la folk snakke sammen og slappe av før man setter i gang med aktiviteter, om dere skal ha noen. Og ikke ha sånt hvor man må gjøre eller si pinlige eller flaue ting. er virkelig ikke alle som synes det er gøy, og da blir det bare kleint og ekkelt. Anonymous poster hash: d3f06...abf
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 En fest hvor eieren av huset stadig dro med seg forskjellige kvinnfolk inn på et soverom for deretter å ha høylydt sex med dem. Altså flere forskjellige kvinner, ikke samtidig. Ekkelt :S Anonymous poster hash: 78abe...7df
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hater selskapsleker, spesielt de som går ut på å drite noen ut. Det blir bare feil, både for de som ser på og de som deltar på leken. Anonymous poster hash: fa79a...db1
It's all about me Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Den hvor det ikke var satt på noe varme i huset. Det var midtvintets og beinkaldt, har aldri fryst så mye sittendes inne i en sofa før. Var nok ikke mange +grader inni det huset nei.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 En fest hvor eieren av huset stadig dro med seg forskjellige kvinnfolk inn på et soverom for deretter å ha høylydt sex med dem. Altså flere forskjellige kvinner, ikke samtidig. Ekkelt :S Anonymous poster hash: 78abe...7df Djeezz, visste disse damene om "hverandre" da? Anonymous poster hash: 45a54...5bc
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 En fest hvor eieren av huset stadig dro med seg forskjellige kvinnfolk inn på et soverom for deretter å ha høylydt sex med dem. Altså flere forskjellige kvinner, ikke samtidig. Ekkelt :S Anonymous poster hash: 78abe...7df Djeezz, visste disse damene om "hverandre" da? Anonymous poster hash: 45a54...5bc Jepp. Det som var så ekkelt :S Alle var som hamster i et bur. Anonymous poster hash: 78abe...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå