Gå til innhold

Noen som har flydd i 1 trimester


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest så mye forskjellig om det og fly i 1 trimester. Nå skal vi på ferie om 3 uker, vil da være 9 uker på vei. Blir så skeptisk når jeg leser om alt det "farlige" som kan skje underveis

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det fullstendig med ro, bare sørg for å ha med deg noe snacks mot kvalme om det er tidlig om morgenen/lang tur med lite servering ;)



Anonymous poster hash: 69a8a...525
Skrevet

Jeg har valgt å ikke fly i mine svangerskap. Hvorfor ta sjansen?

 

Anonymous poster hash: 8a867...cdd

Skrevet

Det er ikke noen restriksjoner på å fly så tidlig, ingen steder står det at det ikke kan gå.

Jeg fløy i helga, er 13+6, gått bra sålangt :-)

Skrevet

Er ikke farlig å fly når du så vidt er gravid.



Anonymous poster hash: 0cf0a...d4a
Skrevet

Jeg var i uke 8+4 når vi reiste på sommerferi, det var også med flybytte, gikk helt fint. Fløy også i uke 29, og så sent flyr jeg nok ikke igjen, det var innenlands og jeg hadde da hatt bekkenløsning siden uke 19, så da merket jeg at det var vondt og sitte over lang tid.



Anonymous poster hash: 9cc2c...1dc
Skrevet

Tusen takk dere, er veldig betryggende og høre andres erfaringer. Jeg regner med at det skal gå helt fint. Men man tenker jo sitt når man googler seg ihjel *ikkebraoggoogle* ;-)

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

Jeg var også på en liten flytur i uke 8-9.

Ikke noe problem

 

Anonymous poster hash: 1fa04...ffc

Skrevet

Jeg var i uke 8+4 når vi reiste på sommerferi, det var også med flybytte, gikk helt fint. Fløy også i uke 29, og så sent flyr jeg nok ikke igjen, det var innenlands og jeg hadde da hatt bekkenløsning siden uke 19, så da merket jeg at det var vondt og sitte over lang tid. Anonymous poster hash: 9cc2c...1dc

Huff ja, det var nok sikkert ikke godt og sitte i et flysete med bekkenløsning :-(

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

jeg måtte ta fly til ultralyd i uke 15(ja er jo 2 trimester), men du skal ikke uroe deg for å fly i 1 trimester:-) Er vell mest uheldig om du skal sitte rolig i maaange timer med tanke på blodpropp o.l.


Skrevet

Ikke farlig å fly når man er gravid... 

 

Jeg flydde ofte da jeg gikk med førstemann (pendlet en del pga jobben) og flydde nok en 10-20 ganger i 1 og 2 trimester. Gikk helt fint det :-)



Anonymous poster hash: a98e7...a51
Skrevet

Ikke farlig å fly når man er gravid...  Jeg flydde ofte da jeg gikk med førstemann (pendlet en del pga jobben) og flydde nok en 10-20 ganger i 1 og 2 trimester. Gikk helt fint det :-) Anonymous poster hash: a98e7...a51

Tusen takk, det beroliger meg masse :-)

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

Jeg fløy helikopter og fly i både 1.og2. Trimester. Gikk så fint så :) hadde med meg mat og drikke jeg visste kunne dempe kvalmen :)

 

God tur! :)

Skrevet

jeg flydde t/r thailand i slutten av 1.tri. gikk helt fint 

Skrevet

Jeg fløy helikopter og fly i både 1.og2. Trimester. Gikk så fint så :) hadde med meg mat og drikke jeg visste kunne dempe kvalmen :)

God tur! :)

Tusen takk :-)

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

Jeg har valgt å ikke fly i mine svangerskap. Hvorfor ta sjansen?

 

Anonymous poster hash: 8a867...cdd

ta sjansen på hva? Blodpropp? Det er jo sjelden pga flytur. Bryk støttestrønper

 

Anonymous poster hash: cc62d...390

Skrevet

Har aldri hørt det er farlig å fly tidlig i svangerskapet.
Har flydd flere ganger. Både innenlands og til Kanariøyene.

Er nå 31 uker på vei, og kunne ikke tenke meg å fly noe mer frem til fødsel.


 

Skrevet

Har aldri hørt det er farlig å fly tidlig i svangerskapet.

Har flydd flere ganger. Både innenlands og til Kanariøyene.

Er nå 31 uker på vei, og kunne ikke tenke meg å fly noe mer frem til fødsel.

 

Nei, da er det kanskje på tide og kaste inn håndkle :-)

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

 

Jeg har valgt å ikke fly i mine svangerskap. Hvorfor ta sjansen? Anonymous poster hash: 8a867...cdd

ta sjansen på hva? Blodpropp? Det er jo sjelden pga flytur. Bryk støttestrønperAnonymous poster hash: cc62d...390
Det samme lurte jeg på også! Sjansen på hva?

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

Legen flirte av meg når eg uttrykte bekymring for å fly i 1.tri, så då vart eg meir avslappa ;-)

 

Anonymous poster hash: f16d9...02d

Skrevet

Gjorde legen det,hehehe, jeg som tenkte og slenge det ut til legen min når jeg skal der senere i uken,hehe ;-)

Jaja, ingen spm er dumme for legen får vi velge og tro;-)

 

Anonymous poster hash: 35052...d27

Skrevet

Flydde tur/retur Mallorca i 1. semester. Brukte støttestrømper, ellers no problem :)

 

Anonymous poster hash: b6fa9...698

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid da vi skulle til Tyrkia. Det gikk greit. Sørget for plasser der jeg kunne spy i fred (:D), for god mat, bare vann i flaske etc. Forøvrig jeg er veldig glad for at vi reiste siden vi har ikke reist siden da. Det er 4 år siden sist. To tette barn. Nå er de blitt såpass store at vi skal avgårde i år!!! Og vi gleder oss!



Anonymous poster hash: 479fc...da5
Skrevet

Jeg fløy helt i starten av 1. trimester, oppdaget at jeg var gravid 3 dager før turen. Fløy også en del i 3. trimester, siste flyturen i uke 35. Det gikk finfint.

Ellers vil jeg bare oppfordre til å skrive "fløy" i stedet for "flydde".

 

Anonymous poster hash: 232d8...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...