småen88 Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei. Føler meg konstant trøtt og utslitt for tiden. Er 28 uker på vei. Og får høre at nå er den perioden med mest energi. Men når jeg kommer hjem fra jobb i 17 tiden er det så vodt jeg orker å lage meg noe mat før jeg sovner og sover til neste morgen. Er det flere som har det sånn. Trenger sårt råd...
ekornet123 Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hell innpå med burn, hadde det som deg så skjønner sykt godt hva du mener, det eneste som fungerte for meg i den perioden var burn... akkuratt samme sted var jeg... men det gikk over i uke 30 faktisk... hva skjedde liksom? tok litt squats den perioden også, gikk en del turer, prøvde å spise sunnt og sov selvfølgelig masse, masse... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå