Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Føler meg konstant trøtt og utslitt for tiden. Er 28 uker på vei. Og får høre at nå er den perioden med mest energi. Men når jeg kommer hjem fra jobb i 17 tiden er det så vodt jeg orker å lage meg noe mat før jeg sovner og sover til neste morgen. Er det flere som har det sånn. Trenger sårt råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hell innpå med burn, hadde det som deg så skjønner sykt godt hva du mener, det eneste som fungerte for meg i den perioden var burn... akkuratt samme sted var jeg... men det gikk over i uke 30 faktisk... hva skjedde liksom? tok litt squats den perioden også, gikk en del turer, prøvde å spise sunnt og sov selvfølgelig masse, masse... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...