Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hvor mye penger brukte dere sånn ca på utstyr til første baby? har satt av 15000, men merker at pengen forsvinner fort, spesielt hvis man skal ha nytt. Så blir vel en del på finn :-) hva var det mest unødvendige du kjøpte? Anonymous poster hash: e8ea0...f9b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Finn er bra, vogn er i alle fall supert å kjøpe brukt! Det mest unødvendige jeg kjøpte var vel seng. Eller, unødvendig å stresse så mye med å ha kjøpt og montert den før fødselen, begynte å bruke den først etter 5 måneder. Bæretøy var det mest nødvendige jeg kjøpte. Anonymous poster hash: 37fe3...aa7
cecilies mamma Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 tja, det beste jeg kjøpte var vell bed side kribb og baby bjørn vippestol. mest unyttige må ha vert det nettet som man kan ha frukt ol i ...
3 i april Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Om du ikke vil kjøpe brukt så ta deg en tur på ikea Der får du både seng, stellebord, leker, sengetøy, dekor til barnerommet, lamper ,barnestol, pynt og dill,klesskap ol til omtrent ingenting Her kan du spare maaaange tusen kroner i forholdt til fek barnas hus. Og jeg har heller ingenting å utsette på kvaliteten heller. Det jeg kjøpte på ikea til førstemann for 7 år siden, er nå blitt brukt til 3 barn og det er like helt enda
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde vogn, bilstol, seng, dyne og klær før ungen ble født. Resten tenkte jeg at jeg tok om behovet kom. Dyna skulle jeg ha i vogna og senga, kjøpe større til senga etterhvert. Men fikk saueskinnspose av tante, så dyna ble i senga. Stelleplass hadde jeg på baderomsgulvet, syns det var helt greit. Ett honkle på gulvet og jeg kunne kose meg med ungen. Jeg er så lav at jeg fant aldri noen stellebord jeg syns passet i høyden, og faren er normalt høyt så det jeg evt syns hadde passet hadde ikke passet han. Han også syns det var greit å bruke gulvet. Fikk låne lekegrind og vippestol, de ble ikke brukt så leverte de tilbake. Kjøpte meg børesele, den ble brukt masse og er vel det beste kjøpet. Sengs til ungen ble vel aldri brukt, for ungen nekta å sove og hvertfall alene. Og der hun sovnet til slutt var i voksensengs på gjestrommet, så det ble istede hennes seng. Sov aldri i grind seng. Anonymous poster hash: b8488...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå