Gå til innhold

Jeg er så heldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

- som får være en del av den fantastisk flotte svigerfamilien min!

Gullgode, alle sammen. 

Svigers, som første gang jeg var med hjem for å møte dem, høylytt proklamerte at de nå hadde fått en ny datter, og som behandler sine bonusbarnebarn som nylig kom inn i familien som sine egne.

Fantastisk fine tantunger som når man er på besøk ved leggetid kommer og gir den beste nattaklemmen. 

Alle de fine mannfolka, fra mannen, via brødre til svigerfar, som alle er kjernekarer, familiemenn som genuint elsker sine koner og barn, og alltid prioriterer familien sin. Prakteksemplarer, som viser at det finnes fantastiske menn her i verden, menn man kan stole på. Menn med stor M.

Og alle svogere og svigerinner, som er så gode, som har et så nært forhold seg imellom, og som vi har jevnlige "foreninger" og fester med. Alle går godt sammen, alle er inkluderende, alle tar vare på hverandre, hjelper hverandre og stiller opp og bryr seg om liten og stor. 

Jeg er så uendelig takknemlig for dem, og glad i dem alle sammen.

- Dagens elsk! :hjertesmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en luksus! Jeg er også veldig glad i svigerforeldrene mine, men de bor så langt unna at vi ikke treffes mer enn annen hvert år. Desuten er mannen min enebarn. På sånne dager som i dag, merke jeg at det hadde vært fint om de bodde nært nok til at de kunne vært her sammen med oss.

Skrevet

Gode svigerforeldre er verdt sin vekt i gull. Jeg er så takknemlige for mine. Verre med gubben for han har et svigermonster (min mor, min far er bare herlig).

Skrevet

Gode svigerforeldre er verdt sin vekt i gull. Jeg er så takknemlige for mine. Verre med gubben for han har et svigermonster (min mor, min far er bare herlig).

Sånn er det her også. Jeg har vært kjempe heldig med svigers og resten av mannens familie. Det er helst synd i mannen. Han elsker ikke meg på grunn av familien min, men på tross av den :P

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Vet du, det er en herlig følelse å ha!

Her er vi begge  veldig glade i våre svigerfamilier, selv om vi er forskjellige  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...