Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Når mannen spør om du spiste resten av bananen hans, noe du gjorde. Hvor han da sier " den rullet akkurat ned i den brukte bleia jeg holdt på å skifte på babyen" Og du tenker: jaja, sånn kan det gå Anonymous poster hash: 2861b...37a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Når du skal på demo for hudprodukter sammen med gode venninner, og ved en ansiktsrens blir bomullen full av grøt og andre baby-delikatesser.... Når du lukter så surt at du oser, men du kjenner det ikke selv, for du er så vant til lukten av babygulp. Når mannen kan fortelle meg at håret ikke bare er en eneste stor floke (noe jeg kanskje er klar over), men jeg har også en diger klatt med grøt gnidd inn i håret, samt spaghettirester langt oppetter albuen, med tydelige fingeravtrykk fra en babyhånd her og der. Anonymous poster hash: 58224...f8d
yogajente Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Når du finner frem jif glass hver kveld i et håp om at speilene er rene neste ettermiddag. Når du syns mannens hender er abnormt store! (I motsetning til vanlige før) Når du ikke lenger hører måker og skjærer som har irritert vettet av deg før. Er blitt så vant til alle mulige skrik og skrål og leker :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Når du er konstant trøtt og kan sovne hvor og når som helst nesten:) Anonymous poster hash: 86c04...be2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 huset aldri er ryddig mer en maks 2 minutter Hans hobby er nemlig å tømme alt inneholdet i lekekassene selv om han ikke leker med lekene som var oppi. Anonymous poster hash: 676fe...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå