Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Kan noen som har opplevd å være deprimert fortelle litt om hvordan det var? Jeg bekymrer meg for om jeg kan være på vei inn i en depresjon (i så fall mild, moderat, ikke verre). Vanskelig å sette ord på hvordan jeg tenker, men håper det går over av seg selv snart.. Anonymous poster hash: 268cf...585
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Man har ikke lyst til noe, man har en tung sky over seg, man er sliten, tenker negativt, er lei seg osv. Anonymous poster hash: dcce1...ed3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Ingen energi, orker ikke å gjøre de enkleste ting, dårlig matlyst, bare lyst til å sove, bare lyst til å være alene, finner ikke glede i noe spesielt.. Tungt og grått. Finnes mange depresjonstester på nett. Tok en av dem, og resultatet stemte overens med testen psykologen ga meg en måned senere. Anonymous poster hash: f302f...026
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ser ikke vitsen med noe.Gleden i ting er vekk. F.eks. Før, kunne jeg glede meg over å gå på nille, kjøpe en ramme, male den, og finne et fint bilde til å ha i, henge den opp osv.Nå: "Hva er vitsen? Bare styr og kostnader"Gleden med små hverdagslige ting er borte. Ser ikke meningen med noe. Alt er "hva er vitsen?" Anonymous poster hash: 6c983...cfc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Takk så mye for svarene, men huff, kjenner meg veldig igjen i alt.. Hva kan man gjøre med det da? Føler at det er alle andre som faktisk ser mening i ting som er naive og overfladiske og at det er _dette_ som er virkeligheten.. Anonymous poster hash: 268cf...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå