Gå til innhold

Hva har dere som søndagskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-D

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kyllingfilet med kremost stekt i omnen med cherrytomatar, olivenolje og balsamico. Kokte poteter til. Veldig godt.

Skrevet

Ikke en dritt!!!!!!! Grunn? Joda, den flotte mannen min har spist opp den aller siste sjokoladebiten i huset, som jg hadde spart til ikveld.. Hatt en fæl og tung jobbhelg, og det var det eneste jeg gledet meg til! Den jævla dritten hadde til og med lagt inn ett tomt papir for å være "Morsom" *spy*

Anonymous poster hash: 4fad5...0e6
Skrevet

Cola og sjokolade.

Er ikke så sunn av meg :P

Anonymous poster hash: d5bbc...383
Skrevet

Farris ;) prøver å begrense kosemat til fredag og lørdag. Kunne tenkt meg sjokolade da :P

Skrevet

Jeg spiser en stor bolle med jordbær, blåbær og bringebær med litt krem til. Kremen spiser jeg med god samvittighet da jeg har vært ute med bikkja og gått 18 km når jeg sto opp idag, har gravd nytt blomsterbed på 6 x 2 meter og plantet stauder, har vasket 1.etasjen på huset og malt plattigen. 

Anonymous poster hash: ddeb7...c8e
Skrevet

Vi skal kose oss med biff, ovnsbakte grønnsaker og hjemmelaget peppersaus nå snart.

Skrevet (endret)

Her ble det kylling tandori fra Toro og ikke hjemmebakte nanbrød ;) NAM, he he.

Ja også har greid å trøkke i meg kinderegg, pizzabit,sjokolademelk, 1 boks pepsi, capri sonne og noen seigmenn jeg fant innerst i skapet.... Så dro lørdagen litt lengre egentlig ;)

Endret av Chl85
Skrevet

Sjokolade, hveteboller. Kyllingsnadder, og chips. Småsulten og paprikapotetgull. Is, og melkesjokolade, berlinerbolle og donut...pepsimax......

Det er det vi har spist i dag.

Anonymous poster hash: 1822d...f49
Skrevet

Det som er igjen fra i går, tror det er litt potetgull og brus. Ellers har jeg is i fryseren :)

Anonymous poster hash: 7d520...fff
Skrevet

Et lite glass med baileys :D

Skrevet

Forresten. Tar et glass rødvin jeg :D

Skrevet

Har spist litt rester etter middagen og skal snart hente jordbær i kjøleskapet. Et glass vin frister litt, men dropper det. Tar heller litt farris

Anonymous poster hash: 1dad4...a1d
Skrevet

Kos dere! Tar et glass rødvin her også;-) Mens min mann lager thaisuppe med kylling og grønnsaker:-)

Anonymous poster hash: cb8bf...fb0

Skrevet

Vært på Peppes og spist pizza og Oreokake til dessert. Vi var 3 stk som delte desserten.

Cola å drikke til.

nå skal vi voksne se 71 grader nord og da skeier vi ut med pepsi max og popcorn.

Skrevet

Vi har hatt lapskaus til middag. Fire unger som var superraske med å komme seg til bordet når jeg sa det var mat.

Nå står ostesmørbrød i ovnen, hadde så mye tørt brød.

Etterpå skal jeg lande på sofaen med snop mamma kom med ista. Taxfree snop :)

Anonymous poster hash: be8fb...f24

Skrevet

Foreløpig bare vann :) 

Prøver å holde meg unna sjokolade og snacks fram til sommerferien... 

Var på after-run etter Holmenkollstafetten i går, så det ble nok øl og vin der :P

Skrevet

Bobler.

Iiiiik! På en søndagskveld. Er det umoralsk av meg??

Skrevet

Bobler.

Ja, hvis du dusjer i kveld, så...

Skrevet

Bobler.

Ja, hvis du dusjer i kveld, så...

Hihi... Hadde ikke planer om det. Så da er jeg vel ikke sååå umoralsk. ;-)

Skrevet

Ingen verdens ting. Prøver å begrense begrepet helgekos til kun lørdag, etter å ha praktisert etegilde fra fredag til søndag noen år... Vanskelig. :P

Skrevet

Nachos med stort sett rester fra fredagen. Hm.. En sjokoladebit og kakerester. Pluss ca to glass cola. Nå spiser jeg gode tomater til kveldsmat

Skrevet

Lang joggetur og en halv liter styrk sjokolademelk er vel det nærmeste jeg kommer kos i dag :)

Skrevet

Bringebærsyltetøy uten sukker på hjemmelaget lavkarbo knekkebrød. Ananasbrus light i glasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...