Gå til innhold

Datteren til mannen min er det noe spesielt/unormalt med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har stjålet penger fra bestemoren sin og datteren til et vennepar av oss, vært frekk mot flere av nabobarna og familiemedlemmer, lagt ut bilder av nabobarn og skrevet stygge ting om de på instagram.

Bestemoren vil ikke ha besøk av henne lenger fordi hun er frekk.

Hun har stjålet røyk av tanten sin og lagt det i en boks på rommet til fetteren sin på samme alder 11 år.denne ble funnet en stund senere og fetteren visste ikke om det.

Hun sier verken takk, hei eller hadet .

Jeg tørr ikke la henne være alene med vår datteren på 18 md. Hun har mistet henne i gulvet før og eier ikke omsorgsfølelse. Hun er møkkete og vil ikke vaske seg..hun er veldig rar rett og slett. Er dette normalt??

Mannen min vet ikke om alle tingene som har skjedd en gang, da søstern og moren hans kommer til meg å forteller og vil ikke at jeg skal si det videre så han blir lei seg. Og de gangene jeg selv tar opp noe blir han bare sur på meg.. Hva gjør jeg??

Jeg skjønner ikke at han ikke ser det vi andre gjør..

Anonymous poster hash: 212bf...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva foregår egentlig hjemme hos moren tenker jeg ofte på. Kjenner ingen andre barn som er slik

Anonymous poster hash: 212bf...4bc

Skrevet

Det at gubben din skal leve i uvisse, vil eg påstå er ei god gammaldags bjørneteneste.

Om de skal få ei slags ordning på dette, må det nok mange instansar i verk, og då må mannen din vere klar over kva som foregår. Dette bør då i hovudsak mor hennar fortelje han om. Ikkje du.

Det kan vere at ho treng eit spark i ræva for at dette skal skje. Om de to har ein god tone, så kan sikkert det sparket komme frå deg.

Anonymous poster hash: e8612...bc7
Skrevet

Høres ut som veldig mange tenåringer.. Desverre! Jeg var selv slik du beskriver fra 14-17 år... Var helt ufyselig!

Men det ble folk av meg, akkurat som med de fleste humørsyke, opprørske, grensetøyende tenåringer!

"Elsk meg når jeg fortjener det minst" er set noe som heter... Kloke ord..

Men dårlig oppførsel skal selvfølgelig også ha konsekvenser..

Anonymous poster hash: f607b...32d

Skrevet

Det at gubben din skal leve i uvisse, vil eg påstå er ei god gammaldags bjørneteneste.

Om de skal få ei slags ordning på dette, må det nok mange instansar i verk, og då må mannen din vere klar over kva som foregår. Dette bør då i hovudsak mor hennar fortelje han om. Ikkje du.

Det kan vere at ho treng eit spark i ræva for at dette skal skje. Om de to har ein god tone, så kan sikkert det sparket komme frå deg.

Anonymous poster hash: e8612...bc7

Enig med dette!

At mannens søster og mor ikke vil at mannen din skal vite om alle episodene for å skåne hans følelser.... det vitner om lite forståelse.

Hva er viktigst - at mannen skal leve i en boble og få beholde glansbildet av datteren en liten stund til inntil det blir enda verre.... eller at han får vite det nå og får en mulighet til å hjelpe datteren?

Siden både du, hans mor og søster har mye å fortelle så burde dere kanskje snakke med ham sammen. Ev også med jentas mor tilstede hvis forholdene tillater det.

Å beskytte mannen blir helt feil! Mannen har tydeligvis et urealistisk syn på datteren, og han bør ristes ut av dette.

Anonymous poster hash: c8ac6...d8b

Gjest Antarctica
Skrevet

Høres ut som veldig mange tenåringer.. Desverre! Jeg var selv slik du beskriver fra 14-17 år... Var helt ufyselig!

Men det ble folk av meg, akkurat som med de fleste humørsyke, opprørske, grensetøyende tenåringer!

"Elsk meg når jeg fortjener det minst" er set noe som heter... Kloke ord..

Men dårlig oppførsel skal selvfølgelig også ha konsekvenser..

Dette er ikke "typisk" tenåring! Min tenåring er snart 16 og ville aldri ha vært så lite omsorgsfull overfor et småsøsken.

Skrevet

Hvor har jeg skrevet at det er "typisk" tenåring? Det var ikke det jeg skrev!

Jeg skrev at det finnes mange slike tenåringer! Stor forskjell!

Skrevet

Du skal i alle fall ikke fortelle mannen om henne. Da får du be svigermor og svigerinne om å fortelle deg selv. Ellers kan det lett bli litt konflikter. 

Anonymous poster hash: 40d7c...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...