Gå til innhold

min kollega sier han har vært gravid i 13 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? :)

Anonymous poster hash: 28c89...d29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han kan nok ikke være gravid

Anonymous poster hash: 16801...f89
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 80e32...4d8
Skrevet

Nå fulgte jeg riktignok ikke bøttebra med i biologi-timene, men jeg er ganske sikker på å ha lært at menn ikke kan bli gravide?   :huh:

Men hvis det mirakelet plutselig skulle skje, så kan vel det vare en stund (til og med 13 mnd ja), siden barnet sliter litt med å finne veien ut.

Skrevet

Nå fulgte jeg riktignok ikke bøttebra med i biologi-timene, men jeg er ganske sikker på å ha lært at menn ikke kan bli gravide?   :huh:

Men hvis det mirakelet plutselig skulle skje, så kan vel det vare en stund (til og med 13 mnd ja), siden barnet sliter litt med å finne veien ut.

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/thomas-jeg-er-gravid/a/513403/

Anonymous poster hash: 697e9...040

Skrevet

Nå fulgte jeg riktignok ikke bøttebra med i biologi-timene, men jeg er ganske sikker på å ha lært at menn ikke kan bli gravide? :huh:

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/thomas-jeg-er-gravid/a/513403/

Det er ingen mann, det er en dame som later som at hun er mann.

Anonymous poster hash: e7081...a4d

Skrevet

Nå fulgte jeg riktignok ikke bøttebra med i biologi-timene, men jeg er ganske sikker på å ha lært at menn ikke kan bli gravide? :huh:

Denne "mannen" er født kvinne da. Dårlig eksempel.

Anonymous poster hash: a18ae...d36

Skrevet

Det er en transseksuell som beholdte hans kvinnelige reproduksjons organer... tells ikke som en ekte født mann som føder et barn akkurat.

Anonymous poster hash: 3a9f8...53d
Skrevet

Det er en transseksuell som beholdte hans kvinnelige reproduksjons organer... tells ikke som en ekte født mann som føder et barn akkurat.

Anonymous poster hash: 3a9f8...53d

For alt vi vet så kan kollegaen ha vært dame før! Så jo dette var perfekt eksempel!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Han har ikke en "tvilling" i magen som har vokst, da? Det var jo denne saken om mannen fra India (tror jeg) Som så gravid ut. Han var rundt 30, og de siste to årene før han kom seg til legen vokste magen noe grusomt. Da han endelig ble operert fant de "tvillingen" hans i magen, bein, tenner og hår..

Skrevet (endret)

Er han en delfin? Delfiner er drektige i 12-14 måneder :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hvis du mente en kvinnelig kollega, så NEI. Det er helt fysisk umulig å gå gravid i 13 mnd.

Anonymous poster hash: 981b9...c86
Skrevet

De jeg har hørt om som sier de har vært gravide i godt over 9 mnd, har vært gravide, mistet etter 2-3 mnd og så blitt gravide igjen mer eller mindre med en gang. Da kan man ha vært gravide nesten hele tiden i et år. (Eller 13 mnd hvis man har mistet sent eller man har hatt 1-2 mnd mellom)

At en mann skal gå gravid i det hele tatt, er ganske usannsynlig. Mannen i linken ville, hvis ikke jeg har misforstått, ikke blitt regnet som mann i Norge, fordi man når man skifter kjønn i Norge må ta bort livmor og eggstokker.

Anonymous poster hash: 70438...714
Skrevet

Herregud, hvorfor begynner dere å snakke om gravide menn? dere er rare altså!  :rolleyes:  ingen mann kan bli gravid!

HI

Skrevet

Herregud, hvorfor begynner dere å snakke om gravide menn? dere er rare altså!  :rolleyes:  ingen mann kan bli gravid!

HI

Du skriver jo han i overskriften, derfor snakker alle om gravide menn.

Anonymous poster hash: 70438...714

Skrevet

HI

Les overskriften din :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...