Gå til innhold

kle barna pent i bhagen 16mai (tog)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på barna denne dagen? Har ei jente på to år.. tar jeg på kjole?

Anonymous poster hash: 033b3...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kler på vanlige klær. Har ikke kledd henne i noe spesielt på 16.mai i barnehagen. Toget går de i uteklær uansett.

Anonymous poster hash: 33f4f...c2a
Skrevet

Har på vanlige klær vi. De skal jo bare øve på å gå i tog ???

Skrevet

jeg har en gutt på 2 år da,jeg kommer til å ta på en vanlig bukse også en skjorte til.

Anonymous poster hash: 96c29...172
Skrevet

Ok.. takk for svar:)

Anonymous poster hash: 033b3...ea7

Skrevet

Her er det vanlig å pynte seg (står i invitasjonen vi får at de oppfordres til å kle seg pent) i penklær, men ikke bunad og lignende. Guttene har gjerne skjorte og jentene kjoler, men selvsagt ikke det de skal bruke på selve 17. mai. 

Her skal gutten ha mørk penbukse, skjorte og slips og skinnjakke, jenta skal ha gul kjole og gul jakke. På beina blir det joggesko.

Barnehagebarna i kommunen her går ikke i tog på 17. mai, kun fra 1. klasse og oppover, så barnehagetoget er det eneste de opplever, derfor slik stas.

Etterpå er det kake og fruktfest.

Anonymous poster hash: 679cf...ec9
Skrevet

Penere klær enn vanlige klær de har i barnehagen, men ikke veldig pent. Om været har de hatt kjole på seg, om ikke en litt finere bukse og en genser. De leker og herjer så må ikke være noe jeg er redd for.

Anonymous poster hash: f1841...7f7

Skrevet

Hadde på en sommerkjole med strømpis og genser under.

Skrevet

Nei, vanlige klær. De har en del uteleker som sekkeløp, potetløp osv og vil ikke skitne til/ødelegge penklærne i barnehagen.

Anonymous poster hash: 5cb93...1c5
Skrevet

Hos oss var det en stor dag der de voksne stort sett stilte i bunad og ungene i det fineste de hadde.

Anonymous poster hash: ceff6...1fc

Skrevet

Seriøst? Pynte seg?

En ting er nå å øve seg litt på selve toget, men at de har leker ol er helt latterlig. Og også det at se oppfordres til å pynte seg.

Anonymous poster hash: 27816...fc2

Skrevet

Min er gutt på 15 mnd, han skal ha på seg pen buske,pen genser og Skjorte, bruker bunad på 17 mai,men det blir for pent. Ja synes  kjole er bra,bør jo pynte seg litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...