Gå til innhold

Jeg lurer på deres meninger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en dame slår en mann, ikke med all sin kraft, men slår på armen eller skulderen fordi mannen er stygg i munnen og psyker ut damen, sier de mest utenkelige ting. Damen er blitt bahandlet slik i mange år men skjønner nå at det ikke er normalt og snakke slik til sin utkårede og blir så lei seg og sint av mannens syke ord rett i ansiktet at hun slår han på armen og ber han slutte og komme seg til helvette ut! Manne reagerer med og slå til bake med kraft, kvinnen slår nokk en gang tilbake på armen før hun får et slag over nesen, hun slår tilbake (ikke i ansiktet) og han begynner og sparke, hun sparker tilbake og han tar tak i håret og skal til og smelle henne inne i veggen, men trekker seg tilbake og kaster heller ett kjøkkenredskap i form av en plast visp! Nå er jeg spent.. Hva tenker dere da? Det skal nevnes at kvinnen er 50 kilo og puslete og mannen er 120 kilo og sterk. Kvinnen startet, men man kan jo ikke kalle dette selvforsvar for mannens del? Eller mener dere det er likestilling? Jeg så ett gammelt innlegg og klarte ikke dy meg!

Anonymous poster hash: e58a9...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at forholdet er skakkjørt og at de trenger hjelp, begge to.

Hele situasjonen er feil, enkelt og greit...

Anonymous poster hash: fb630...9a8

Skrevet

Jeg mener begge oppfører seg dårlig. Hun terger det jo tydeligvis fram, det er svært uklokt

Anonymous poster hash: 2ca2e...83c

Skrevet

Her har begge skyld.

Når hun har innsett at mannen har drevet med psykisk spill og nedpsyking så bør hun komme seg unna. Det et hun slår ham er et uttrykk for at hun føler seg maktesløs fordi hun vet at hun ikke kommer gjennom med å snakke med ham. Men hans væremåte kan på ingen måte forsvare at hun velger å slå.

Når det er sagt - han er tydeligvis voldelig (går etter utsatte steder på kroppen) i tillegg til at han har drevet med psykisk mishandling.

De bør avslutte forholdet så fort som mulig og holde seg lengst mulig unna hverandre i fremtiden.

Anonymous poster hash: b17c9...5b5
Skrevet

Tenker at det ikke er mye å hente i det forholdet... Vold er aldri greit og har da saktens ingenting med likestilling å gjøre??!! Da har hun eller de virkelig misforstått.

Det er dødfødt i mine øyne å dra å få hjelp av familievernkontoret o.l. når det har gått så langt. Grensen er allerede overskredet og blir vanskelig å viske ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...