Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Kjenner en som har en mann om har "tatt seg til rette" hatt sex med henne mens hun sov i går,de har barn sammen,hun vet ikke hva hun skal gjøre nå er hun helt hyterisk og jeg vet ikke hva slags råd jeg kan gi henne,må sies at hun ble voldtatt av stefar under oppveksten men det ble ikke anmeldt....tror faktisk hun blir igjen sammen med mannen "bare" for at barna skal ha faren sin i livet..hva skal jeg si`hva slags råd?? og hva synes dere om dette "problemet?? Anonymous poster hash: d021d...672 Anonymous poster hash: d021d...672
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Har det skjedd før? Hvis dette er noe han gjør jevnlig så er mannen en syk jævel og hun bør flytte fort som faen. Anonymous poster hash: 9994f...588
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville rådet dem til å kontakte familievernkontoret. At mannen har sex med henne uten hennes samtykke er et overgrep og går under definisjonen på voldtekt. Det han har gjort er ikke akseptabelt! Folk blir dømt for sovevoldtekter... Hvordan hun reagerer på dette vil avhenge av hvor godt/dårlig forholdet er fra før og hvor mye stefarens voldtekt fremdeles preger henne. Hun vil trolig få opp igjen mange gamle følelser pga at mannen nå har overgrepet seg på henne. Veldig vanskelig å gi råd. Om forholdet mellom mannen og henne er dårlig og kanskje i en avsluttende fase så må hun velge om hun ønsker å anmelde ham. Uansett hadde jeg nok rådet henne til å søke hjelp hos fagpersoner som bedre kan bedømme situasjonen hennes. Vær der for henne som en venninne. Anonymous poster hash: 7e171...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå