Gå til innhold

Slimproppen, hvor lenge etter begynte fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen kom ut idag tidlig, er i uke 40 nå.

Etter slimproppen kom, hvor lenge etter begynte deres fødsel?

Anonymous poster hash: 47f43...2e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

I min første graviditet gikk slimproppen en uke før fødsel startet. Den gikk da jeg var 37 uker på vei.

Skrevet

Hos meg gikk den dagen før :)

Skrevet

Jeg er 35+2 idag og slimproppen har gått de siste 2 dagene + at jeg har sikkelig diare også, så nå er jeg utrolig spent på hva som skjer videre... :-)

Anonymous poster hash: d1a82...815

Skrevet

I forrige svangerskap gikk den halvannen mnd før termin..men lillemann kom ikke før etter termin allikevel,så denne gangen med nummer tre tar jeg ingenting for gitt :)

Skrevet

Slimproppen gikk rundt 13 timer før riene startet! 18 timer etter slimproppen gikk var mini ute:)

Skrevet

2 uker før fødsel her. Men jeg hadde tegningsblødning de siste to dagene før fødsel, og det føltes som et mye sikrere tegn.

Skrevet

I dag gikk slimproppen! Uæææ hjelp, er 37+0, blir spennende å se hvor lang tid det tar før fødselen er i gang! Jeg har liksom tenkt at det er så vanskelig å oppdage at den går, men det var det så absolutt ikke! Den var jo STOR! beklager detaljene...

Skrevet

Litt av slimproppen gikk lørdagen, og da uten spor av blod. Kun en geleklump.

Søndags morgen kom resten og da med strimlete blodspor.

Riene kom da et par timer etterpå og fortsatte hele dagen, svake rier.

Kl 02, natt til mandagen ble de veldig sterke og baby født kl 9.

Skrevet

Har lekket grått og gult slim/væske i hele dag, er dette normalt etter at slimproppen har gått, eller er det rester av denne jeg enda ser? :S

HI

Anonymous poster hash: 47f43...2e8
Skrevet

Først gikk slimproppen, så vannet med et brak og deretter kom riene. Babyen var ute 12 timer etter den gikk.

Anonymous poster hash: 1f341...67a

Skrevet

Med nr 2 gikk deler av slimproppen ca 37 og hoveddelen kvelden før.  Hun ble født 40+0.

Denne gangen har deler av den gått over dager uke 37, så får se hvor det bærer.  38 uker i morgen.

Skrevet

1. gangen merket jeg ikke noe slimpropp. 2. gangen gikk den ca en halv uke før. Ikke nødvendigvis noe tegn.. Men er man nær termin er det jo sannsynlig at noe modning er på gang ;)

Skrevet

Den kom kl. 08 da jeg var 41 uker. Merket ikke noe mer før utpå kvelden, svaaaake rier fra rundt kl. 22, inn på sykehuset i 1 tida, kl.06 ble jenta vår født ;)

Anonymous poster hash: 0bb3b...05d

Skrevet

Slimproppen gikk i uke 30, og vår kjære sønn meldte sin ankomst i uke 33 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...